Prazniki so pred vrati

Da se prazniki bližajo z nadzvočno hitrostjo je najbrž že vsem jasno. Po mestih in vaseh so prižgali praznično osvetlitev, iz naših delavnic prihajajo čudoviti novoletni izdelki, pa tudi novoletne peke so se nekatere že lotile. 
 Mene praznična peka še čaka, le za pokušnjo in čisto iz radovednosti sem se lotila peke, bolj sušenja španskih vetercev, nekateri jim pravijo tudi beljakovi kupčki.


Kar lepo so mi uspeli, je pa to moj drug poskus izdelave penic, prvič  niso bili takšni, ostali so vlažni in so se kar sesedli sami vase.


Za konec leta sem pripravila tudi nekaj voščilnic za moje drage. Zanje sem se letos še posebej potrudila in izdelala voščilnice po mojem okusu. Čudovito štampiljko Lili of the Vally - Christmas baules sem odtisnila z zlatim embossing prahom in jih pobarvala s Copici.

s

Enake tri voščilnice sem pripravila tudi za izmenjavo na ustvarialnem fotumu Otok zakladov, Swap novoletnih voščilnic.


 Pametno izkoristite teh nekaj dni pred prazniki. Pripravite, ustvarjajte in delajte same lepe ter dobre stvari!!

Komentarji

  1. Dobr zgleda...bele kepice in voščilnice.

    OdgovoriIzbriši
  2. Španski vetrci so ti očitno prav dobro uspeli, čestitke pa so tudi čudovite. Zlata barva res daje občutek bogatosti in pomembnosti dogodka.

    OdgovoriIzbriši
  3. Vetrci so kot iz slaščičarne, krasno zgledajo. Čestitke pa so prav tako lepe in ta štampiljka je res krasna. Mene še tudi čaka ta teden nekaj čestitk in dokončanje parih darilc. Upajmo, da mi vse uspe.

    OdgovoriIzbriši
  4. Beljakovi kupčki so čisto profi...jih res nisi kupila? Hihi! Čestitke pa luštne, svečane.

    OdgovoriIzbriši
  5. teli "vetrci" so pa ravno pravi za danes, ko je snežilo ... upam, da jih je že zaneslo v vaša usta. Čestitke so pa tudi super luštne. LP

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudoviti snežni kupčki :) in prekrasne voščilnice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Piškoti izgledajo tako slastni...in verjamem, da ste jih do moje objave že vse pojedli...:). Voščilnice pa so čudovite... Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Super ideja z barvanjem pod zlati embossing - izgleda še bolj praznično ♥ ♥ ♥

    Španski vetrci so pa moja najljubša slaščica iz ranega otroštva :))) moja sestra jih je oboževala in jih je velikokrat spekla. Samo beljaki in sladkor in nič drugega ♥ ♥ ♥
    Danes takšne že redko dobiš - vsi dodajajo kokos, ki pa meni nikakor ne paše tja :(

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar