Craftalnica #44.


Shabby chich
 
Je naloga katero vam za naslednja dva tedna dajem jaz  in  Craft-alnica
Malo zato, da spočijete svoje misli od novoletnega papirčkanja, malo pa tudi zato, ker je takšen stil izdelovanja voščilnic zadnje čase zelo in. 

Meni osebno beseda shabby pomeni oguljen, starinski izgled izdelka. 


Že dolgo nazaj sem pri Doris videla izdelano škatlico iz pisemskih kuvert, seveda mi je bila všeč že takrat, le časa za izdelavo si nisem vzela.


Love leters box 


Vanjo lahko pospraviš drobno presenečenje


Pri izdelavi sem si pomagala z navodili, katera sem našla na You tube
 Za dodatne namige si poglejte še čudovite izdelke katere so za vas in seveda tudi zase izdelale Simona, Janja in naša gostja Kefa

Oddahnite se od božično-novoletnih priprav in se nam pridružite pri oguljenem, starinskem 44. izzivu Craft-alnice.

Komentarji

  1. Pa daaaaaj!
    Ali kot bi rekla Andra: Ja pa iiiiii!

    Že ideja sama mi je neverjetna, ti si jo pa še tako šik naredila! Super

    OdgovoriIzbriši
  2. Waw, fajn ideja in izvedba ;) Zlo shabby!

    OdgovoriIzbriši
  3. Woow... famozno izgleda, sve pohvale na izvedbi, fantastično draga Lili!

    Pusa:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo dobro si jo naredila in te variante s pismi še nisem zasledila. Krasno ti je uspelo prikazati kupček pisem :-))

    OdgovoriIzbriši
  5. Ta je pa res taka romantična. Pa da vidiš kaj šele rata iz velikih kuvet.

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlično za idejo in lepo izdelavo. Lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Tokratni izziv je res čisto in :) Vse kar je shabby in vintage je moderno in meni je tako zelo všeč. Odlično si opravila nalogo. Lepo bodi.

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovita škatljica! In hvala za link mogoče se tudi sama kdaj lotim. LP

    OdgovoriIzbriši
  9. Prav cartlih škatlica za spomine je nastala :)

    Se ti moram pa najtalepše zahvalit za link, ker mi kljub temu, da mi je Doris že vsaj dvakrat razlagala, kako se to naredi, še ni uspelo :) HVALA :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Prečudovita škatlica, le kaj bo spravljeno v njej?

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar