Craft-alnica #43.


Spet smo med vami in tokrat imamo za vas že prvi praznični izziv.

Temo je tokrat izbrala Simona, glasi pa se ...

"V pričakovanju veselega decembra"
 
Ker se v naših ustvarialnih kamrah pričnejo prazniki že dosti preden zadiši po pravi zimi, ta izziv ne bo pretežek za vas.
Prepričana sem , da je kar nekaj izdelkov na to temo že narejenih, na vas je le, da nam jih pokažete. 
 
 
Pri meni nastaja nekaj v tradicionalih barvah.


Nastalo pa je tudi nekaj malo bolj eko.
 Ideja se mi je utrnila, ko je hčerka izdelala čudovit venček za na vrata, tako me je prevzel, da sem morala še sama pristaviti svoj piskrček. 


Osnova venčka je iz stiropora, nanj je navila prejo, s katero je moj dedek včasih ovijal cevi :). Okrasila pa ga je s želodovimi kapicami v katere je s pomočjo vročega voska prilepila lesene kroglice.
 

Osnova voščilnice je izdelana iz kartona na katerem so navite papirnate brisače.Hero arts-ova štampiljka Three Winter Trees, se že dolgo skriva v moji škatli z štemplji, kupila pa sem jo na boljšjaku Otoka zakladov. Bel embossing prah, malo čipke rdeč gumbek in nastala je čudovita eko novoletna voščilnica. 
 
Pridružite se nam, saj se veseli december naglo bliža, ne pozabite pokukati tudi k Simoni, Janji in Manueli in seveda tudi k naši gostji, ki se skriva pod imenom Hišica čarovnij
 
Veliko prazničnega in tudi ne prazničnega ustvarjanja vam želim v prihodnjih dneh.

Komentarji

  1. Zelo lepe praznične voščilnice. Še posebej sta mi všeč venček za vrata in tvoja eko voščilnica ♥ čudovito. Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasno draga!:)
    Veliki pozdrav!
    Kiss

    OdgovoriIzbriši
  3. Prva voščilnica je preprosto cartkana izrezi in dodatki so krasno vpleteni, venček je nekaj posebnega, voščilnica pa naravna in ravno zato pritegne pozornost.
    Lep dan!

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepe voščilnice. Meni je všeč raznolikost voščilnic, motivov in barv. Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Tudi jaz sem se čisto zapodila v to tvojo eko voščilnico in venček :)) Letos me vleče v te vode in za razliko od lani, ko sem kar čakala da me zagrabi mrzlica izdelovanja novoletnih čestitk, pa me ni, me je letos že čisto prijela in bi kar delala in delala. In vedno se vračam k eko kartonu. Pa tale venček je krasen in odlična rešitev z lesenimi bunkicami. Sem že razmišljala kako bi uporabila prazne kapice in ta ideja je super. SO pa drugače tudi tiste prve voščilnice prav lušne.

    OdgovoriIzbriši
  6. Tale eko je fantastična, tudi druge so čudovite. LP

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar