Craft-alnica #42.

ČRNO - BELO

je naloga za nasledenja dva tedna, ki nam jo je naložila Manuela.V svoji čestitkarski karieri sem naredila že kar nekaj izdelkov v tej barvi a so bili povečini žalne narave. Tema bi se prav lepo pokrivala z praznikom kateri je minil v teh dneh, barve so prav primerne zanj, a sem se odločila drugače.


Najprej sem s črno embosirala damo, so moja šibka plat in jih rada uporabim na voščilnici.


Potem sem jo z retro rožicami in vijugicani sestavila v easel voščilnico. Za podlago sem uporabila notni list iz Prometeja  (Ker se mi je zdel pregrešno drag, sem si jih kar nekaj skopirala na šeleshamer ... )

Zadnje čase kar nisem zadovoljna, če pokažem le en izdelek na isto temo,


zato sem izdelala sem še eno črno belo voščilnico. Motiv koče sem našla na blogu z imenom Beccys place. Tam se najde veliko lepih in uporabnih idej in digirtalnih odtisov.


Moji domači pravijo, da je voščilnica malo preveč prazna, meni pa je všeč prav takšna. 
Na njej sem prvič uporabila Spelbindersovo kovinsko šeblono snežink .

Izdelajte svoje črno - bele izdelke in se nam pridružite v 42. izzivu Craft-alnice. Za idejo pa pokukajte še k Manueli, Simoni in Janji, tudi one so za vas pripravile čudovite izdelke.


Komentarji

  1. Prva je zelo elegantna, druga pa je meni tudi malo pusta:):) Saj me poznaš:):):) barve, barve:):), pa mal kiča:):):))

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni druga niti pod razno ni preveč prazna. Tako pride glavni motiv super do izraza. Hvala za link! Tudi prva voščilnica mi je zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepi sta obe, le meni osebno je zaradi tankih linij 2. štampiljka bolj všeč.

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepi :) obe :)

    Prvo si naredila zelo elegantno, druga pa je zimska in prav je, da ni načičkana, saj je pozimi dovolj, če je vse belo :) nič načičkano :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ta izziv se mi zdi osebno kar težak, ampak zelo zanimiv. Uspelo ti je ujeti eleganco v obe.

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepa, prva mi je posebno všeč, lepo je usklajena.
    Metuljčica

    OdgovoriIzbriši
  7. Vidim, da sem se pravilno odločila s tem izborom teme (kljub nekaterim pomislekom, ki sem jih imela), ker ste me vse članice time in vse punce, ki se pridno prijavljajo na izziv očarale s svojimi črno-belimi izdelki. ;) Čudoviti čestitki si naredila, ena mi je bolj všeč kot druga. ღ

    Lepo se imej,
    ℳαηυℯℓα

    OdgovoriIzbriši
  8. I meni su obje jako lijepe, svaka na svoj način.
    Baš kao i sve čestitke koje ti napraviš!

    Velika pusa i topli pozdrav Lili:)

    OdgovoriIzbriši
  9. Črno bela tehnika me že od nekdaj privlači in tile tvoji čestitki sta fenomenalni!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar