Zapravljanje v oktobru

Kar nekaj časa je minilo od mojega zadnjega ustvarjalnega zapravljanja. Malo tudi zato, ker je bilo treba v novo šolsko leto pospremiti dva dijaka in študentko, nekaj denarja je šlo za naš dopust, nekaj pa ga popijejo običajni izdatki 6 članske družine. V oktobru pa sem vse nadoknadila. Kar dva naročila je v zadnjih dneh prinesel poštar. Enega iz tujine in drugega iz naših krajev. Takoj sem morala vse novosti tudi preiskusiti in tako je v moji kuhinji nastalo kar nekaj lepih izdelkov.


 


Roza vrtnice na pikasti podlagi izrezane s novimi nožki Mariane design. Njeni pripomočki so meni resnično najlepši.





Vrtnice sem izrezala tudi iz filca, krasno se zvijejo in čudovite so kot dodatek voščilnicam.




 Pa še v modri barvi.




Zadnja voščilnica pa je malo bolj umirjena, zanjo sem uporabila še sveže vzorčaste liste iz bloka Papermania in pa čudovito, čudovito rozetasto rožico iz kolekcije Tima Holza.  Naročila sem si tudi nekaj novoletnih digi odtisov a za njih še ni čisto pravi čas, te vam pokažem ob kakšni drugi priložnosti.

Komentarji

  1. Res krasni izdelki, torej je bil nakup uspešen. :) Vsake toliko si je pa treba privoščiti.

    OdgovoriIzbriši
  2. Te rozete so tudi meni zelo všeč in zelo uporabne. Rožice pa so tvoj zaščitni znak in krasne so in lepo si jih vkombinirala na voščilnice. Vidim, da so ti nove stvari dale zagona. Lepo bodi.

    OdgovoriIzbriši
  3. O, si bila pridna. Zelo bogate voščilnice so nastale.

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepo, lepo :) zdaj se bodo pa tvoje čestitke šibile pod težo kjuti rožic :)

    OdgovoriIzbriši
  5. To pa je big nakup in prav dobro si ga že upravičila. Vrtnice so carske :):)

    OdgovoriIzbriši
  6. Dobro si izbrala, obe šablonci sta tako lepi in uporabni. Voščilnice so čudovite. Lp

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar