Craft-alnica #40.

 -Jesen prihaja-
je naslov tokratnje, okrogle objave, katero boste pripravljale v naslednjih 14 dneh. Čeprav je je zunaj še prijetno, poletno toplo, pa se v naše kraje čisto počasi in potiho krade  jesen. Letni čas katerega zaznamujejo meni tako ljube , tople barve, čas, ko nam narava podari svoje bogate sadeže katere obrodi sama od sebe ali pa z majhno pomočjo človeških rok.


Na jesen nas opozajajo ptice katere se zbirajo v jate.


Papir za voščilnico sem izdelala kar s pomočjo suhih listov in Disstres blazinic.


Zadnje čase se kar ne morem več zadovoljiti z enim samim izdelkom. V ustvarijalnem navalu se mi poraja več idej in ker se ne morem odločiti katera mi je ljubša ,izdelam več izdelkov.


In v takšnih trenutkih  nastane velik želod, katerega sem ob robovih zlato obarvala in mu dodala veliko petljo  

 Za konec objave pa še dobrote katere je moj dragi prinesel z včerajšnjega popoldanskega potepanja po gozdu.


Pridružite se nam v 40. izzivu Craft-alnice in za navdih poglejte po jesensko obarvani naravi in pa k Manueli, Simoni ter Janji, katere so se tudi potrudile in izdelale čudovite izdelke.

Komentarji

  1. Tako si prekrasno opisala jesen a još ljepše napravila čestitku!
    Obožavam jesen i njene tople boje, a o plodovima koje nam ona daruje da ne govorim:)

    Pusa velika iz Rijeke:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Super, da te je napadel ustvarjalni virus, saj ustvarjaš krasne izdelke. Želod je z zlato obrobo in bogato pentljo tako prazničen.
    In fouš sem možu za tako obilno jesensko košarico...:):)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ne morem se odločiti, katera mi je ljubša. Tihožitje ali želodko? kot je Helena napisala, deluje želod res svečano in praznično. In zelo dobra ideja z odtisi listov :D

    BTW...slastno potepanje po gozdu...pri nas je taka suša, da ni nikjer nobene gobe.

    Papa Kefa***

    OdgovoriIzbriši
  4. Obožujem jesen in vso inspiracijo, ki jo najdeš v tem času. Lepo si tole napisala in super se mi zdi, da si tudi tokrat bila nagovorjena večkrat. Prva čestitka se mi zdi, da v sebi nosi tak mir. Druga, v obliki želod pa mi je še posebej všeč zaradi oblike in kako si jo obdelala.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepo. Želod si čudovito okrasila :). Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. ooo tudi jurčke si nabrala, da imaš še lepšo objavo :-))
    Čestitka je zelo lepa in krasno si uporabila embosiran motiv!
    Tudi želod je fantastičen!

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepi čestitki :)) še bolj pa mi je všeč tista košara na dnu objave :)))))

    OdgovoriIzbriši
  8. joj, lili,sem skoraj dol padla ob tvojih krasotah. upam, da se kaj ne razmaže zaradi obilne sline......
    lp iris

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar