Swing 2.

Ne vem, če sem gdaj tako na hitro izdelala dve voščilnici po istem kopitu kot tokrat, a so mi swing-ice  tako všeč, da sem se z veseljem ponovila. Tokratna je nastala za rojstni dan. 50 pomladi šteje prejemnica, z namenom nisem na voščilnico napisala številke, saj gospa še predobro ve koliko jih šteje


Za zrela leta so seveda bolj primerne umirjene barve.


Mogoče pa so bolj umirjene barve še najbolj všeč meni.


Voščilnici je bilo treba izdelati še primerno embalažo, saj takšne v kuverto pač ne moreš vtakniti.
Če me ne prehiti Craft-alnica izdelam še voščilnico Swing 3. Saj pravijo, da gre v tretje rado.

Komentarji

  1. Krasne barve si izbrala in nastala je lepa in elegantna čestitka. Oblika pa ji daje še poseben pečat.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako lepe barve in tako lepo si jo zapakirala. Kar nadaljuj :)). Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi meni so barve všeč! Ravno prav pisana, hkrati pa ne preveč, kot se za tako priložnost "spodobi".

    OdgovoriIzbriši
  4. Veoma interesantna i činimi se zahtevna izrada...jako lepo :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasna čestitka, škoda, ker je ne bom mogla občudovati v živo. Ja, nič... še kakšno naredi. :)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar