Craft-alnica # 38.

Slika, kot inspiracija za izziv, je naloga 38 Craft-alnice in nam jo je izbrala Manuela. 

,
 
Manuela zadnje čase izbira teme pisane meni na kožo, ob pogledu na predlagano sem takoj vedela, da bo treba vzeti v roke kvačko.Še dobro, da sem med letošnjim dopustom povadila in naredila nov prtiček za mizo.


Torej, naloga zame ni bila težka, za ozadje voščilnice sem si najprej, po Vladkinem navodilu, naredila lesene deske, njene so mi bolj všeč, meni nekako niso uspele. 


Odtis dame ste že videle, a mi je všeč in ga uporabim v posebnih projektih.


Nakvačkane vrtnice in čisto prave suhe hortenzije pa so dodatek na voščilnici.
 Liste sem izrezala z novimi Spellbindersovimi šablonicami iz filtra za kavo, katerega sem obarvala z disstres blaznicam.
. Pri izdelavi  tokratne naloge sem resnično uživala, a sem se je lotila sistematično, najprej sem nakvačkala rožice in obrobo za deklico. Potem sem naredila leseno ozadje in pobarvala odtis z disstres blazinico. Šele tretji dan sem voščilnico sestavila in poslikala.


Pokukajte tudi k ostalim članicam ustvarjalnega tima Craft-alnice in si oglejte kaj so pripravile za 38. izziv.
Želim vam veliko ustvarjalnega navdiha!






Komentarji

  1. Kakšne ideje! Krasna čestitka! Kvačkane rožice in suhe hortenzije se res podajo na to čestitko.

    OdgovoriIzbriši
  2. Suhe rože naredijo vse skupaj še bolj starinsko

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasno si tole nakvačkala. Čestitka je nekaj posebnega.

    OdgovoriIzbriši
  4. Oooo kako lepe kvačkane rožice in čudovito si jih okrasila z listi. Super voščilnica. Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Enkratno si "uporabila" prvo sliko in ko sem jo videla, sem se takoj spomnila na kvačkanje.
    Ampak žal tega ne znam, še :-))
    Čestitka je fantastična!

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovita interpretacija fotografije!
    Všeč mi je ta postavitev in kombiniranje različni materialov. Kvačkanje pa jo itak da naredi čisto posebno.

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo lepa. In res odgovarja sliki, ki je bila za izziv :)))

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovita čestitka... Zelo kreativna in dodelana. Prava inspiracija...:)

    OdgovoriIzbriši
  9. enostavno čudovita!! zelo všeč mi je,da si poleg tistih dragih pripomočkov porabila stvari iz svoje bližnje okolice ( filter vrečke, hortenzijo, kvačko....)da ne rečem kako mi je všeč postavitev?!¨res krasno!!

    OdgovoriIzbriši
  10. Všeč so mi kvačkani elementi, sploh rožice so čudovite. Vidim, da imate modre hortenzije ... pri nas postanejo vse rožnate! Mama par hortenzij zaliva z nekim dodatkom za kislost, da ostajajo modre.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar