Craft-alnica #39.

Roza za novorojenčico
je naloga za 39. izziva katero nam je naložila Simona.V naših ustvarialnih sobicah, kuhinjah ali pa le mizah nastane veliko izdelkov na to temo.Rojstvo dojenčka je dogodek katerega je primerno ovekovečiti s posebno voščilnico, saj le te ostanejo mamicam za  vedno in je še v poznejših letih pogled nanje vzbudi v njih čudovite občutke.
Sama sem ob rojstvu hčerke dobila največ glasbenih telegramov , pri rojstvu dvojčkov pa celo polico plišastih medvedkov in to vse v modri barvi.

Pa se posvetimo izzivu:


Za začetek sem naredila klasično voščilnico z dojenčico. Ker je motiv, katerega sem našla na tem BLOGU, naprintan z navadnim tiskalnikom, se mi je med barvanjem malo razbarval.  Res moram ob priliki kupiti laserski tiskalnik. Papirčki katere sem uporabila zanjo in na njej sem dobila letos za rojstni dan od mojih ljubih "kofetarc".


Potem pa sem za zraven spletla še pisane copatke, takšnih copat vseh barv sem napletla za svoje otročiče za celo vrečo.
Tu pa se moje roza ustvarjanje še ni končalo. Morala sem še nekaj narediti in tako sem se odločila za izdelavo Swing ali Z voščilnice, katere sem zasledila tudi že pri naših domačih ustvarjalkah in sem se navodil za izdelavo poslužila pri eni izmed njih. Mateja hvala za navodila!


Čudovita voščilnica preproste izdelave, katero bom gotovo še izdelovala.


 In za konec vam pokažem še nekaj ob katerem meni zaigra srce kadarkoli vzamem v roke, čeravno niso lepo izdelane voščilnice ob rojstvu.


Zapestnica je bila na rokici naše prvorojenke, verižici pa sta pripadali dvojčkoma ob rojstvu.

Pridružite se nam v 39 izzivu Craft-alnice in za navdih pokukajte še k Simoni, Manueli in k Janji ter si oglejte njihove roza izdelke.

Komentarji

  1. Uvijek se pitam kako samo napraviš ovakve divote Lili? Rad sa čestitkama me asococira na slikanje, za mene je to prava umjetnost!

    Pusa:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Oooo tudi pri tebi je nastalo več lepih izdelkov. Poleg čudovitih, mehkih copatkov, mi je zelo lepa zadnja voščilnica. Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Ma ste se vse vrgle v celo serijo roza izdelkov. Vsi po vrsti so prelepi in zelo nežni.

    OdgovoriIzbriši
  4. Vidim, da vam je tokratni izziv bil pisan na kožo in se niste ustavile samo pri enem izdelku, kar se mi zdi super. Obe čestitki sta lepi, copatki pa tako zelo cart. Pa še odgovor na tvoje vprašanje glede kariraste štampiljke, tukaj sem jo kupila: http://www.waltzingmousestamps.com/products/gingham-co

    OdgovoriIzbriši
  5. Tudi tvoja roza objava je super cortkana. Pa še pravi copatki!! Ampak zadnja čestitka mi je najbolj všeč!

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepi roza izdelki. Tudi meni je zadnja voščilnica zelo všeč.
    LP

    OdgovoriIzbriši
  7. Res lepo pinki je vse. Dodelano v pikico.

    OdgovoriIzbriši
  8. Tudi ti imaš za pokazat vsakega nekaj in prav vse si naredila zelo lepo :-))

    OdgovoriIzbriši
  9. Ta izziv vas je pa kar lepo okužil, da ste vse tako pridne in naredite več izdelkov. Copatki so zelo kjut, čestitki pa čudoviti, kot vedno. :)

    OdgovoriIzbriši
  10. kakšne nežne voščilnice, ampak zadnja fotka zmaga :)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar