Pa smo nazaj

Najprej vam dolgujem opravičilo, zaradi dopusta nisem pripravila objave za izztekajoči izziv Craft-alnice, čeprav sem zanj temo izbrala jaz. Po odzivu sodeč vam tako redko uporabljena rumena barva le ni pretrd oreh in kar nekaj čudovitih izdelkov ste pokazale na Craft-alničnem blogu.


Zdaj pa k našem dopustu, Kakor vsako leto smo se tudi letošnje poletje podali samo skok čez  mejo v Istro. Saj vem marsikdo bi rekel, da nismo prav nič izvirni, a nam so Istrske kamnite plaže všeč in se jih nikakor ne moremo naveličati.




Pogled na Piran s Hrvaške strani


Čolnič s katerim domačin zvečer, ko po plažah še sedijo kopalci in se najbolj vztrajni še namakajo v morju odvrže mreže in jih zjutraj ob svitu pobira iz vode.


Večerni pogled na plažo.
Lepo smo se imeli in gotovo se bomo naslednje leto spet vrnili na kamnito Istrsko obalo.

 Pred odhodom na morje je v moji kuhinji nastala še ena rumeno obarvana voščilnica. Sončnice so izrezane in v 3D tehniki nalepljene na osnovo.


 Želim vam lepo nedeljo in sončen preostanek počitnic, moje se s ponedeljkom končujejo.



Komentarji

  1. Prekrasni radovi i fotografije s odmora!
    Dobro došla nazad, pusa i veliki pozdrav:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ah... izvirnost! Čigava neki? Izvirnost smo mi sami, tam kjer nam je dobro in lepo, kjer se počutimo mi. Če bi sama tako gledala, potem sem tam čisto nekje na dnu kar se tiče izvirnosti.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepe čestitke. Obožujem rumeno barvo, čeprav je ne uporabljam veliko.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar