Craft-alnica # 37.

Janja se je v 37. izzivu Craftalnice odločila za prevozna sredstva. Zanimiva tema sem si rekla na začetku a se bom z njo ukvarjala po dopustu. Pa sem že na morju začela malo razmišljati o nalogi. Zakaj se sprašujete?? No razlaga je prav preprosta. Moj dragi je pravi moto navdušenec pa še mehanjk je, v naši hiši živita dva najstnika, ki se prav zadnje čase navdušujeta nad vsem kar vsaj malo diši po bencinu. In ravno zato sem na dopustu razmišljala o prevoznih sredstvih. Na vsakem sprehodu, odhodu na sladoled ali pa samo do plaže so fantje gledali in komentirali vse kar se je na dveh ali pa štirih kolesih peljalo mimo nas. Če pa je bila zraven prisotna še luštna punca..........

 No torej :
PREVOZNA SREDSTVA


  Že pred kakšnim letom sem si iz tujine nabavila nekaj listov s starinskimi motivi. Pošteno sem morala prebrskati svoje škatle, da sem jih našla in uporabila na voščilnici za Craft-alnico.


 Rdeči lepotec mi je resnično všeč. Z njim bi se odpeljala proti sončnemu zahodu.


Ali pa bi oblečena v usnje in z zaščitnimi očali na nosu poletela pod nebo??

Prevozna sredstva so res široka tema.

Pokukajte še k ostalim članicam našega tima in si oglejte kakšna prevozna sredstva so jim pri srcu.


Komentarji

  1. Krasni sta obe; tako starinsko izgledata, pa ne zaradi motiva, ampak kot celota!
    Superca :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. UUUAAAUUU, kakšni dve krasotici si ustvarila Lili:) Avto me je očaral z ozadjem zemljevida, druga je pa tudi v celoti perfektna. SUPER opravljeno delo! Lp,Zvezda

    OdgovoriIzbriši
  3. Famozne su ti čestitke,ne znam koja mi je ljepša!

    Ugodan vikend i lijep pozdrav:)

    OdgovoriIzbriši
  4. I zaboravih ti poslati jedan kiss:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Uau, kar dve čestitki :) zelooo pridna :))


    Mi je pa tole komentiranje avtomobilov čist znano ... ženske obiramo ljudi, moški pa avtomobile :))

    OdgovoriIzbriši
  6. Obe popeljeta v dalnje čase, avanturam naproti! Voščilnici za prave pustolovce!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar