Craftalnica #34.

Temo za naš tokratni izziv je izbrala  {Manuela}, glasi pa se …
 “Čipka & Pikice”
 Tema pisana na mojo kožo, rada imam čipke,pa tudi pikice so mi všeč :)).


 Korzet je bil včasih obvezen del damske garderobe, a sem kar vesela, da so tisti časi minili, predstavljajte si
preživljanje poletne vročine v takšni opravi :).


Pa še notranjost korzeta


 In pa škatlica zanj, da se ne pomečka .

Poglejte si tudi k Manueli, Simoni in k Janji kakšne pikasto-čipkaste ideje so imele za 43. izziv Craf-alnice.
Uživajte v poletju in se nam pridružite.
 

Komentarji

  1. Oooo Lili :)) čudovito. Kako lepo si ga izdelala tudi od znotraj. Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovit korzet in škatlica zanj! Ampak res hvala bogu, da so ti časi minili. Ma kaj se jaz sekiram,---- jaz bi tako spadala med bolj revne, za njih pa korzeti niso bili obvezni, oziroma si jih niso mogli privoščit:):):)

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna voščilnica, škatlica, objava - tako zelo v tvojem stilu! Love it!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo zelo lepo je tole s pikicam in čipkam :-))

    OdgovoriIzbriši
  5. Ampak takšnega korzeta se ne bi branila tudi poleti :) Čudovit je!

    OdgovoriIzbriši
  6. Tole je čist tvoj stil, fajn si uporabila čipke in pike ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Tale ideja s korzetom v čipki in pikicah ti je odlično uspela. In dodala si krasno škatlico. LP:)

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo lepo in tudi jaz sem srečna, da je danes moda nekoliko drugačna. Krasno si naredila, ni kaj.

    OdgovoriIzbriši
  9. Izziv, ki ti je pisan na kožo. Saj se vidi, izdelka sta čudovita. Korzet je prav super.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar