Craftalnica #35.

Počitniško ustvarjanje, je naslov izziva Craft-alnice za naslednja dva tedna. Moje ustvarjanje to poletje ne zajema ravno stvari katere imam rada, zato so moje objave malo bolj redke kakor pred časom, a bo tudi to minilo in spet se vam bom bolj posvečala, obljubim. 
Simona nam je izbrala nalogo in si zraven zaželela sodelovanje malih prstkov, saj v času počitnic otroke resnično moraš zaposliti z nečem kreativnim, a ker so moji otroci že prerasli takšno počitniško ustvarjanje sem se naloge lotila sama.




Poleti zelo rada nataknem japonke, že ko sem bila deklica so bile japonke moderne, takrat si lahko zanje kupil samo nova zgornja trakca, podplat pa je bil star in tvoj dokler ga nisi prerasel. Danes je takšne obutev zelo poceni in ko jih uničiš ali pa se jih naveličaš, si pač kupiš nove.



Da ne bo pomote, obroba je namenoma malo vigi-vagi, lahkotna kakor japonke katere nosimo poleti .

Imejta se skrajno lepo in se nam pridružite pri poletnem ustvarjanju. Za idejo ali pa droben namig pa pokukajte še k Simoni, Janji in k Manueli, gotovo so vam pripravile zanimive izdelke.


Komentarji

  1. Krasna poletna voščilnica :)) Takih veselih barv, res jo je veselje pogledat :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Super ideja tole z japonkami; čestitka je krasna :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. Koliko sonca je na tvoji čestitki! Všečna, poletno vroča in razigrana! Tako, kot si ti :P

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepa ideja in izvedba.
    Ja,ja. Nalašč je vigi, vagi...hihihi

    OdgovoriIzbriši
  5. Prava poletna, plažna. Bi si jo kar nesla zraven na plažo :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja, tudi meni so japonke poleti zakon. Tvoje, papirnate, so čudovite.

    OdgovoriIzbriši
  7. Super ideja za poletno čestitko. Vidiš japonke in takoj pomisliš na poletje, toplo sonce, morje in pesek...:). Lepa čestitika!

    OdgovoriIzbriši
  8. Kakšne luštne patike :)...za kavico pa saj...telof vroke, pa zvrcni..tako je najbolj

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar