Dvobarvni trojčki

Precej časa se v moji škatli z pripomočki za hroščka nahaja embossing mapica z rožicami, že ko sem jo naročala sem vedela za kakšno voščilnico jo bom uporabila. Potem pa je preteklo kar nekaj Save preden sem jih res spustila čez prešo.

Naredila sem tri voščilnice, različnih barv a po istem kopitu.


Najprej črno-belo, tako lepo in primerno za veliko priložnosti.


Potem pa rdeče-belo tako drugačno od prejšnje.


In na koncu še vijolično-belo.

Mož se je norčeval da delam serijo za " sve prilike- za sahrane i svadbe. "


Komentarji

  1. Lušne! Možu pa povej, da od viška ne boli, sploh ko bo reku, pa dej sej maš sigurno kej primernega v škatli ;P
    Mapce pa nč šparat, ko bo kava, rabm zalogo...

    OdgovoriIzbriši
  2. He he, ta moževa je dobra. Ampak zakaj pa ne, dorbo je imeti nekaj na zalogi, kar pride prav za vsako priložnost. Prav lušne so.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo so mi všeč! Čiste linije, prevladujoča bela v kombinaciji s katerokoli barvo. Lepa je tudi postavitev.

    OdgovoriIzbriši
  4. Vsaka v svoji barvi je lepa. Dobro so sestavljene ..... in čeprav hudomušno se strinjam z možem za vse prilike :).
    Super opravljeno delo. Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Mislim, da je tvoj mož kar dobro povedal. Za sve prilike! Ampak je pozabu rečt, da so vse super!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepe in res vsestransko uporabne. Super!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar