Škratek

Nekje globoko v meni se skriva trmast otrok, kadar pride na dan se tudi otročje obnašam, takrat se kujam, jokam,zamerim ( a hitro spet pozabim), največkrat pa v teh trenutkih pobegnem v moj papirni svet in se lotim kakšnega prav srčkanega motiva.
Tako je bilo tudi to soboto, ni bil ravno moj dan, sitna sem bila in vsi so se me izogibali. Nič hudega,  izvlekla sem moje škatle in sestavila lepotca, ki tudi ni ravno najbolj razpoložen, vreme mu namreč ni najbolj naklonjeno, a je  vseeno tako fleten.
 




Škratek je bil že nekaj časa pobarvan in je le čakal, da ga uporabim na voščilnici. Pobarvala sem ga s Copici, kar dobro  mi je uspelo, kaj pravite? Papirčki so seveda iz zaloge, v ogromni škatli v  kateri so še nedavno bili motoristični škornji, so sedaj pospravljeni. Malo drugačna postavitev bi bila primerna tudi za še ne končan izziv Craftalnice, saj sem papir prepognila več kot enkrat.

 

Bolj, ko  je izdelek dobival končno podobo, bolše volje sem bila, škratek je pregnal trmo in večer sem že lahko preživela z domačimi, ne da bi se bali mojih izbruhov.

Komentarji

  1. Čudovita čestitka, škratek je luškan in super si ga pobarvala. Lp, Moni

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo simpatičen škratek in čudovito si popisala tvoje notranje in obrobno dogajanje, ki tudi mene včasih popade. Takrat se vedno zahvalim za svojo sobo kamor se lahko umaknem.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tale škratek je pa res lušten! Cela čestitka je čudovita!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja, trma včasih rodi tudi lepe stvari!

    OdgovoriIzbriši
  5. Prav ljubka čestitka je nastala v posebnih razmerah :-))

    OdgovoriIzbriši
  6. Ne samo lepo, čudovito si ga pobarvala. Prav fletna voščilnica in ta motiv je zelo simpatičen.

    Vidim, da je škrat malo ponagajav pri prejšnji objavi .. joj joj in zbrisal moj komentar. Pohvale in čestitke veljajo tudi danes. Lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Dobr si pregnala slabo voljo ;) A maš to štempiljko ti? Jo lahko na kavo prneseš :P

    OdgovoriIzbriši
  8. Neverjetno simpatičen škratek, ki si ga prav lepo pobarvala in naredila srčkano čestitko.

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovito pobarvan škratek in sestavljen v nagajivo čestitko.

    OdgovoriIzbriši
  10. To je dokaz, da je ustvarjanje odlična terapija. Tudi sama se kdaj poslužim tega, da se umaknem pred ostalimi in lahko bi rekla, da se umaknem celo sama pred seboj kadar sem tako tečna. Ustvarjanje res odpelje v drugi svet. In tale škrat je tako zelo simpatičen.

    OdgovoriIzbriši
  11. Čudovito simpatična čestitka ti je nastala! LP:)

    OdgovoriIzbriši
  12. Krasen škratek ... pa tako lepo pobarvan ... in končni rezultat je tudi zelo zanimiv in dodelan kot vedno pri tebi ...

    OdgovoriIzbriši
  13. Mojstrsko si ga pobarvala in svetlo modra osnova je potem prekrasna za nagajivega škrata, ki odnaša slabo voljo, ne?

    OdgovoriIzbriši
  14. Tudi trma in slaba volja sta za nekaj dobri. Obrodita takšne luštne male škratke, ki potem drugim polepšajo dan. :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Ustvarjanje je res čudovita za tiste dneve in trenutke, ko ni vse okej.
    Krasno pobarvani škratek in lepo sestavljen s papirčki v celoto.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar