Še ena vintage

Kot že veste sem v petek ponočevala, Vladkin izziv mi ni dal spati, pa tudi nova štampiljka v moji zalogi me je mučila. Morala sem jo imeti, ker so mi motorji všeč, ker je v krogu najinih znancev veliko moto navdušencev in jo bom lahko večkrat uporabila.


Štampiljko sem odtisnila kar na rjavo kuverto in na njej pobarvala samo tank in to z rdečo barvo, saj je meni črno rdeča kombinacija na motorju najljubša.


To je razvidno tudi iz moje opreme .


Reliefna karo srajčka katero sem  kupila v kompletu s štampiljko daje vtis odtisa gume, rdeč namečkan trak in napis tako tipičen za moto navdušence in čestitka je nared.
  
Za nami je lep sončen vikend, naj mu sledi elana poln delavni teden.

Komentarji

  1. Zelo lepa motoristična čestitka!!!
    Pa tudi tista iz prejšnje objave je super. Dobra kombinacija štampiljk!

    OdgovoriIzbriši
  2. Še ena motoristična navdušenka :)
    Čudovita voščilnica!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja, motoristi vsekakor moram imeti v zbirki tudi takšne štampiljke. Tudi jaz sem si pred časom privoščila nekaj podobnega, pa še sploh nisem uporabila. Bo že pravi čas za to. Čestitka je lepa, tebi pa želim varno in super vožnjo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo zanimiva. Všeč mi je, kako si pobarvala samo tank...prav posebej dobro zaključi motiv.

    OdgovoriIzbriši
  5. Preprosta, ampak zelo lepa :-))

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlična čestitka! Jako mi se sviđa :)))
    Lijep pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo lepa čestitka. Lili, vidim, da imaš črke od JustRide (al nekaj podobnega). A se dobro obnesejo za napise? Razmišljam, da bi jih kupila, pa je cena kar zasoljena.

    OdgovoriIzbriši
  8. Lili zelo lepa čestitka. Tale motor se mi res zelo dopade, tisti rdeči tank je pa pika na i.

    OdgovoriIzbriši
  9. Wow. A štampiljko imaš s tem motorjem??? Super!!!
    Se bom zagrebla ob priliki za kak odtis.
    Sem ti na FB poslala vabilo za nedeljo? Ali sem ga poslala Saši? Hmmm. zdaj pa ne vem katero od vaju imam tam :P

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar