Rojstni dan

Prejšnji teden smo v naši hiši imeli pomembno slavljenko. Naša najstarejša je napolnila drugo okroglo. Izrecno mi je naročila, da voščilnice ne rabi, saj so se tudi njej že začela nabirati v predalu, naj ji raje dam kaj otipljivega in uporabnega je prosila. Pa sem ji naredila nedeljsko slavnostno kosilo, za darilo si je izbrala ročno uro in s tem se je najina obveznost končala, le še sedeli smo in se mastili ter zabavali.
Nas je pa Urša sama  razveselila z zares lepo in okusno tortico za Rojstni dan.





Krasna jagodna- strachatela tortica je bila res dobra in dokaz, da je naša punca izvrstna kuharica.  





Vendar brez voščilnic v prejšnjem tednu ni šlo. Z Andrejino pomočjo sem izdelala škatlico za obhajilo, ker je identična z njeno je seveda ne mislim kazat. Res je popolna kopija.


 
 


Pa še fantek z darilom, za fantiča, ki je praznoval sedem let, na isti dan kot moja Urša. Naročnici je bil všeč, najbolj je bila navdušena nad Smartis bonbončki, kot je poimenovala razcepke na voščilnici.



Vse naj vsem majskim slavljencem, naj jim gre vse po načrtih.


Komentarji

  1. Sve najljepše joj želim!
    Tortica vam je bila jakoo lijepa, ne sumnjam da ste ju svu popapali, njamii!:))

    OdgovoriIzbriši
  2. V službi, med kratko pavzo, pijem kapučino in so se mi kar sline začele cediti, ker bi mi tako pasal še košček torte :)
    Torta krasna, tudi voščilnica!

    OdgovoriIzbriši
  3. Njama kako slastno izgleda tale tortica. Ja tudi mi imamo dva majska slavljenca. To bo žur. Čestitki sta pa luštni.

    OdgovoriIzbriši
  4. Naj naj tudi z moje strani in torta zgleda zelo zelo slastno, čestitka pa je prava cartika.

    OdgovoriIzbriši
  5. Njami, kakšna slastna torta. Bi zdaj res pasal kak košček! :) Čestitka krasna in seveda vse naj naj slavljenki!

    OdgovoriIzbriši
  6. Tortica igleda resnično slastno. Čestitka je pa tudi zelo, zelo lepa.

    OdgovoriIzbriši
  7. Vse najboljše vaši ta večji. Samo kot namig, kofetkarice smo tudi sladkosnedne. :) :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Oooo kako je slastna in lepa, čestitke in pohvale tudi z moje strani.
    Voščilnica je pravi bonbonček. Lp

    OdgovoriIzbriši
  9. Dobr, da sem šele danes uspela mal po blogih čekirat... Prejšnji teden bi se mi sline cedile, pa ni blo časa za nič, danes sem pa tud jaz pekla in tako si grem privoščit košček;) VSE NAJBOLJŠE VAŠI TAVELIKI, mal z zamudo ampak vseeno velja. Fantič je pa cart.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar