Kombiniram štampiljke, ker sem izzvana

Tale  povabilo na Vladknem blogu mi dobesedno ni dalo spati. Zvečer, ko je bilo vse pospravljeno in pod kontrolo, en otrok pri fantu, druga dva pa pred svojim računalnikom, dragi pred televizijo, naj bi gledal film, a je stoodstotno spal sem brskala po vaših straneh in tako prišla še k Vladki. Pri njej redko komentiram, čeprav jo  redno spremljam. Največkrat pri njenih objavah ostanem brez besed, navadno je že vse napisano in zdi se mi, da pri njenih objavah ni primerno pisati samo, " kako čudovito" in podobno, če bi jo poznala tudi zares, bi ji lažje napisala kaj bolj osebnega, saj so tudi njeni izdelki tako osebni, samo njeni.

No takole je bilo, videla sem njeno objavo o kombiniranju štampiljk, krasno je vse prikazala. Videla sem tudi povabilo k izzivu, jutri sem si rekla, jutri sem doma, pa se bom lotila izziva, ko pa sem se spravila v posteljo in poskušala zaspati pa ni šlo, razmišljala sem katere štampiljke bi bile primerne in kakšen motiv bi sploh lahko kombinirala. S spanjem ni bilo nič, potiho sem vstala, šla v kuhinjo in začela sestavljati in kombinirati material.




Najraje izdelujem starinske in oguljenega videza izdelke, zato je bilo čisto jasno, da bo tudi ta izdelek takšen. Čas je mineval hitro a meni se ni zdelo, hitro sem imela sestavljeno nekaj kar me je zadovoljilo.




V velikom številu štampilk sem se spet odločila za meni tako ljubo damo s senčnikom, Stampelgledovimi vijugicami in retro rožicami ter Just rite pisavo, znova sem ugotovila, da imam ogromno materiala, pa , da bi ga še kar nekaj nujno potrebovala. Vse je senčeno in odtisnjeno s Distress inki v treh barvah in pa kot pika na i še kristalne polperlice.




 Kaj praviš Vladka, dovolj kominiranja za tvoj izziv ??

Po dolgem času sem izdelovala nekaj za svojo dušo in ne zato, ker moram in verjemite bilo mi je v veliko zadovolstvo kljub poznim uram.

Komentarji

  1. Lepo si skombinirala štempiljke... In tale distress blaznica aged mahagony, se mi zdi, se je znašla na mojem seznamu "moram imeti"=) Naj ti dan mine počasi in s čim več izdelki za dušo=)

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo si izpeljala ta izziv, še slajši je, ker je ustvarjen preprosto iz užitka do ustvarjanja, ane? LP:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Prav lepo si pokombinirala štampiljke v neprespani noči ... včeraj je bila očitno taka noč ... tudi jaz sem vstala iz postelje in si zapisovala ideje vezane na fimo ... hehehheh

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepo si skombinirala in nastala je lepa čestitka. Sem tudi jaz nekaj večerov premišljevala kako bi pokombinirala, samo sem bila preveč utrujena, da bi vstala, pa ura ob petih že cinglja.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovito skombinirana vintage voščilnica. Všeč mi je, ker prevladujejo zemeljski toni.

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepo si jih skombinirala v krasno čestitko :-))

    OdgovoriIzbriši
  7. Noč ima svojo moč :)).
    Dobra izbira štampiljk in lepa postavitev. Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Pa še res je ... Noč ima svojo Moč. Čudovita je!

    OdgovoriIzbriši
  9. Najprej hvala za te čudovite besede in pohvalo, odlično dene :))) in vsakič sem vesela, ko vidim, da mi vas uspe tako nagovoriti. Kot drugo se opravičujem, da sem ti odvzela nekaj spanja :))) Kot tretje me najbolj veseli to, da si pri delu zelo uživala, to je najpomembnejše. In vsekakor je kombiniranja dovolj. Tako kot jaz, si tudi ti velika ljubiteljica vintage izgleda in vsekakor ti gre to odlično do rok. Hvala za sodelovanje.

    OdgovoriIzbriši
  10. Lepo skombinirane štampiljke. Dama s senčnikom deluje res kot zanimiv motiv za voščilnice s starinskim izgledom.
    Pozdravček.

    OdgovoriIzbriši
  11. Krasno se je obnesla nočna kombinacija. Lepo si skombinirala barve in zgleda res čisto damsko.

    OdgovoriIzbriši
  12. Tudi meni je všeč. Pa nimam kaj dodat k že napisanemu :)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar