Craft-alnica # 30.

Dva tedna sta okrog in zopet je pred nami nov izziv Craft- alnice. Nalogo nam je izbrala Manuela in mislim, da ne bo pretežka. Tokrat imate precej proste roke uporabiti je treba le en odtis. 
Članice ustvarjalne ekipe Craft-alnice smo si za 30. izziv izbrale digitalne odtise , katere najdete pri 


trgovinica pa je tudi  tudi sponzor 30. izziva. Zmagovalka si bo lahko izbrala dva odtisa iz njihove ponudbe. Resnično mamljiva nagrada.


V res bogati ponudbi digi odtisov sem se odločila za romantičen odtis Flower and mushrooms.
Pobarvala sem ga s suhimi barvicami, ker sem se bala, da bi Copici odtis razmazali, pa tudi vseh barv, katere bi potrebovala nimam.



Papir za ozadje je bil tokrat kupljen prav za to nalogo, naročila sem v  Ustvarialnem dotiku , ki je bil sponzor prejšnje 29. craft-alnice in je iz kolekcije Summer Bloom, Papermanije, vsi ostali dodatki, zvezdice, trak in rožice so iz mojih škatel v katerih skrivam svoje čisto posebne zaklade.


Vabim vas, da se nam pridružite, še prej pa poglejte  k  Manueli Simoni  in k  Janji , saj so za vas pripravile čudovite izdelke kateri so vam lahko v navdih.

Želim vam veliko ustvarialnega navdiha !!


Komentarji

  1. Stvarno je nagrada super, a tvoji radovi su mi ipak bolji!:)
    Volim ih jer su uvijek drugačiji i posebni.
    Pusa.

    OdgovoriIzbriši
  2. Uh, kako je lepa. Odlično si jo pobarvala. Cvet je izredno lepe barve - super.

    OdgovoriIzbriši
  3. Na prvi pogled mi odtis ni bil najbolj všeč, ko pa sem zagledala celotno čestitko sem si rekla UAU! Krasno si sestavila skupaj vse elemente, izbrala nežne barvne tone in dobro uporabila vse dodatke. Čudovito.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo podobno sem razmišljala kot Jana na začetku in na koncu zaključila enako kot ona.
    Lepo je.

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasno si jo skombinirala in nastala je prava lepotica :-))

    OdgovoriIzbriši
  6. O, je lepa. Krasen motiv, skrbno pobarvan in s smislom za estetiko sestavljen v celotno podobo voščilnice.

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo lepo si pobarvala odtis in čestitka je romantična, zasanjena in lepa.

    OdgovoriIzbriši
  8. Zanimiva kombinacija barv, ampak nastala je pa čudovita čestitka :-)

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovit odtis si si izbrala in ustvarila prelepo čestitko! LP:)

    OdgovoriIzbriši
  10. Čudovita barvna kombinacija, všeč mi je...

    OdgovoriIzbriši
  11. Lovely card. You picked perfect image for this easel card. Lovely color palette - beautifully done!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar