Craft-alnica # 29.

Več kot en pregib je poimenovala 29. izziv Janja. Zelo zanimiva tema in nešteto možnosti nam ponuja.
Sama sem se odločila za zvezdasto voščilnico, katero sem imela že nekaj časa namen izdelati, in je kot nalašč za tokratno nalogo. Navodila sem naša tule in če katero zamika ..........


 Prav nič težka ni bila za izdelavo tale zvezdica in gotovo bo iz moje kuhinje v svet odšla še kakšna.


  Še čipke na robovih so se mi lepo pokrile.


  Papirčke, čipke in polperlice sem kupila kar v naši Slovenski trgovini z papirčkastimi igrarijami, karton v Evropapirju in rožice v Slovenski spletni trgovinici katera je tokrat sponzor našega izziva.


Zelo fajn trgovinica , z zelo prijaznima lastnikoma, ki imata posluh za ustvarjalske muhe.
Poglejte tudi k Janji, Simoni in k Manueli kaj so vam pripravile in še povabilo, pridružite se nam, saj nam je skupaj prav luštno.

Komentarji

  1. Prekrasna i zanimljiva čestitka draga Lili, bravo!

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna je tale zvezdica in se mi zdi, da je primerna za veliko, veliko priložnosti. Čipka naredi še bolj nežno, ko je že sicer.
    Kar se pa ustvarjalne trgovinice tiče, pa z moje strani lahko rečem vse samo v superlativih.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna je, ko jo prvič pogledaš izgleda pa tako zakomplicirano, zelo všeč :)

    OdgovoriIzbriši
  4. It's gorgeous!!!
    Hugs, Wenche :0)

    OdgovoriIzbriši
  5. Prekrasna zvezdica. Všeč, všeč, všeč:).

    OdgovoriIzbriši
  6. Nenavadna a tako zelo caet je tale voščilnica. Čipke, perlice, lep papir, vse je krasno!

    OdgovoriIzbriši
  7. Ovakvu čestitku još nisam vidjela..neobičan oblik i puno detalja koji je čine jedinstvenom! Ali, iako kažeš da nije teško za napraviti, meni se čini da je!
    Lijep pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  8. Tale je pa čisto posebna! Čudovita! Tudi meni se ne zdi prav zelo enostavna.

    OdgovoriIzbriši
  9. O kako je čudovita in tudi izbira papirja je fantastična. Zdi se mi, vse takooo zelooo paše skupaj!
    Super si prikazala "pregibe" :-))
    in hvala za povezavo, verjetno se jo lotim slej ko prej!

    OdgovoriIzbriši
  10. Zelo zanimiva je tale čestitka v povsem svojstveni obliki. Zagotovo se bi jo bilo zanimivo lotiti. Izziv pa vsekakor zelo dober.

    OdgovoriIzbriši
  11. Čudovito si jo izdelala, lepo se ji podajo čipkaste obrobe in barve, v katero si jo odela! LP:)

    OdgovoriIzbriši
  12. Čista umetnina:)Hvala za navodila, mogoče, ampak res mogoče, se je pa tudi sama lotim;) Ampak je tvoja prelepa!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar