Čas zakramentov

Kaj pa se dogaja, boste rekle nekatere.  Andreja jih je naredila  kar celo serijo, krstnih, obhajilnih, ......, pa tudi po drugih blogih sem jih zasledila, sedaj pa sem se jih lotila tudi sama. Takoj vam odgovorim, pomlad je čas svetih zakramentov in ljudje ob takšnih priložnostih prav radi dajo iz rok kaj lepega in to naši izdelki zagotovo so.


Najprej sem naredila eno za prvo obhajilo, fantiček je sodelavkin vnuk.

Malo sem se poigrala tudi s svojo štampiljko in obrobami Just rite.

Pa še moja čisto nova pridobitev, morala sem jo imeti, kam jo bom uporabila mi še ni čisto jasno, a gotovo mi bo enkrat prišla prav.


 Sveto pismo pač mora biti v vsaki hiši :).


Želim vam uspešen začetek novega delovnega tedna.

Komentarji

  1. Res je zdaj čas za tovrstne čestitke in tudi tebi je lepo uspela! LP:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo si to napisala, naši izdelki res naredijo piko na i vsakemu darilu in tudi tvoji dve voščilnici nista nobeni izjemi, saj bosta krasno dopolnilo. Ta druga štampiljka pa ti bo zagotov še večkrat prišla prav. Pa če pred odtiskovanjem pobrišeš na štampiljki Holy Bible, pa jo lahko uporabiš tudi samo kot motiv knjige.

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni su sve prekrasne čestitke Lili, decentne su, posebne!
    Prava si majstorica!
    Pusa velika i sunčani pozdrav iz Rijeke.

    OdgovoriIzbriši
  4. O kakšen super podpis. Zelo lepe čestitke.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo sta lepi obe. Jaz takšnih še nisem delala, ker še ni bilo potrebe.

    OdgovoriIzbriši
  6. Kaj pa drugegga kot LEPO! Zadnja je prav luštna, pa tudi barve so drugačne, bolj žive, kar mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  7. Opa, si že začela in krasni sta obe, sploh prva mi je všeč!
    Všeč mi, ker si se tako lepo pohvalila in res je; naši izdelki dajo piko na i.
    Hvala za omembo moje malenkosti :-))

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar