Modro

Pogosto se mi dogaja, da so izdelki narejeni, poslikani, a kar ni prave ideje za temo pod katero bi jih predstavila. Rada bi vam napisala kaj zanimivega in zabavnega, pa vedno znova ugotavljam, da nisem ravno mojster besed. Nekatere med nami so tako vešče, ob vsaki fotografiji nam napišejo celo zgodbico ali razmišljanje, meni pa kar ne gre in ne gre.Velikokrat sedim pred tipkovnico in kar ne najdem pravih besed za začetek

 
Takšnih voščilnic je v moji kuhinji nastalo že kar lepo število, ne pokažem vam vseh, ker so narejene  po istem kopitu. Moji odjemalci pa so ravno nad njimi najbolj navdušeni. Tale modro rjava je nastala za gospoda, ki v petek praznuje 70. let.





Isto vrsto modro- rjavega papirja pa sem uporabila tudi za vabilo na Birmo, saj veste pomlad je čas tudi tovrstnih dogodkov.
 

Osnova je preprosta, trikrat prepognje bel karton, nanj so nalepljeni listi vzorčastega papirja in nekaj polperlic. Bistvo tega vabila je prepognjen snemljiv del na katerem je nalepljen preprost golobček in vijugica, katera naj bi razbila monotonost barv.

 
Idejo za izdelavo vabil sem našla  na blogu , katerega dobro poznate, saj so izdelki na njem resnično nekaj lepega.

Na koncu sem hotela napisati, da je včasih res najbolj modro molčati, a kaj, ko sem tokrat preveč povedala, da bi o molčanju lahko modrovala!

Komentarji

  1. Prekrasne i jako elegantne čestitke Lili!
    Obožavam ovaj uzorak, divno!
    Pusa i lijep ti pozdrav šaljem.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepa čestitka in vabilo! Lep papirček si izbrala!

    OdgovoriIzbriši
  3. Lep arjavo modra kombinacija. Kar se pa pisanja tiče in navdihov zanj; včasih besede kar letijo na papir, včasih je pa totalen mrk. Mislim, da je z vsemi tako, zato se nič ne sekiraj :):)

    OdgovoriIzbriši
  4. Pri sebi ugotavljam, da je včasih dovolj da samo sedem pred računalnik in prsti kar letijo po tipkovnici, včasih pa se tudi kar nekaj mučim zraven. :) Na koncu koncev pa so najbolj pomembni izdelki ;) Vedno mi je zanimivo pogledati, kako se da uporabiti enak papir za ozadje na različne načine in je končni učinek povsem drugačen. Prva je krasno dopolnjena s 'trakom' in rožicami, na drugi pa mi je zelo všeč ta razgibanost.

    OdgovoriIzbriši
  5. U vabilo za birmo je res nekaj posebnega, razgibanega!
    Čestitka pa prav nič ne zaostaja za njo!

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasna čestitka in vabilo. Saj izdelke pač največkrat delamo za naročnika in to take, kot si ga želijo sami. Zato ni nič narobe s ponavljanjem, če je neka ideja taka, ki "sede" večim. LP:)

    OdgovoriIzbriši
  7. To z besedami je podobno tudi pri meni. Včasih imam dan ko mi steče, včasih pa enostavno ne gre.. Konec koncev pa slika vedno največ pove. Čudovita čestitka in vabilo.

    OdgovoriIzbriši
  8. Bom kratka :) Oboje čudovito!

    OdgovoriIzbriši
  9. Mislim, da se vse včasih spopadamo z besednim molkom :) Zato se nič ne sekiraj. Vedno rade pogledamo izdelke.
    Ideja za birmsko vabilo je krasna. Všeč mi je umirjenost, ki izžareva iz njega, hkrati pa tista vijugica da pikico na i.
    Tudi prva je zelo lepa!

    OdgovoriIzbriši
  10. tudi jaz se najdem v tvojem besedilu...izdelki so pa krasni!

    OdgovoriIzbriši
  11. Čestitka je krasna že sama po sebi. Vabilo pa je tudi nekaj posebnega.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar