Lilije


 V otroštvu sem se z čudovitimi lilijami srečevala doma pri stari mami. Kar nekaj jih je imela posajenih za škarpo pred hišo. Njej so bile vedno najbolj všeč bele, meni pa tiste ta oranžne, vedno sem imela občutek, da se v oranžnih skriva vsa poletna sončna toplina. Po okoliških gričih v domačem kraju pa so v avgustu zacvetela Kranjske lilije, čudovite tudi oranžne rože, z manjšimi cvetovi in lepo nazaj zavihanimi cvetnimi lističi.

Res prelep digitalni odtis mi je prijazno odstopila Janja, pobarvala sem ga s Copici in pri tem ugotovila, da mi jih še dosti manjka . Papirčki in polperlice so iz zalog ,povedati pa vam  moram, da sem se z obrobo okrog odtisa pošteno namučila a mi ni niti malo žal, saj je učinek resnično nekaj posebnega. 

Komentarji

  1. Lili, ta čestitka je res fantastična, tako originalno in lepo si pobarvala to lilijo, naredila si krasno obrobo in super ozadje.

    Morda so ti pa lilije blizu, ker v sebi nosijo tvoje ime? Lepo te pozdravljam! :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Lilije oa Lili, za Lili,... super. Lepe so. Še preden sem prebrala zapis do konca, sem se praševala kako neki si naredila obrobo?
    Barve so tako lepe, tople, žareče.

    OdgovoriIzbriši
  3. Res je lepa lilija in čestitka!Tudi obroba ti je super uspela!Bravo mojstrica!

    OdgovoriIzbriši
  4. Slažem se, prava si majstorica koja radi prekrasne čestitke Lili!
    Ugodan vikend i pusa naravno:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Kar zažarela je tale lilija skozi ekran. Zelo lepo pobarvano in sestavljeno!

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovita voščilnica Lili. Zelo lepo pobarvana in njen vrhunec je obroba ♥. Lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Lilije ti res morajo biti blizu :) Tale, na voščilnici je krasna. Da si se mučila z obrobo, pa ti tudi verjamem. :) Čudovita!
    Bodi fajn!

    OdgovoriIzbriši
  8. Prav čudovito izgledajo, res,
    meni se zdi, da si pobarvala krasno!
    Ja, lilije so res kraljice med rožami, vsaj zame. Ko bo čas zanje, jih boš lahko občudovala tudi v mojem foto blogu.
    Čestitka kot celota je čudovita :-))

    OdgovoriIzbriši
  9. Lepa lepa, taka sončna :) Super je!

    OdgovoriIzbriši
  10. :))) a vedve tekmujeta, katera bo naredila lepšo čestitko z lilijo?!? Ker če da, se ne morem odločit ♥ ♥ ♥

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar