Craft-alnica # 28.

Najprej vam dolgujem opravičilo, vem zamujam z objavo in res mi je žal za to. Potrudila se bom, da se mi to ne bo več zgodilo. Sedaj pa k izzivu.

 Naloga je bila tokrat moja in odločila sem se za postavitev,zelo rada imam takšne oblike nalog in po tujih blogih se jih kar pogosto poslužujejo. Zanimivo mi je , koliko različnih izdelkov nastane po istem kopitu.

Najprej sem seveda morala sestaviti postavitev, ker nisem ravno računalniški mojster sem rabila malo pomoči, a bom naslednjič že znala. Urša in Manuela hvala za potrpljenje in lekcije.

Izbrala sem čisto novo štampiljko Lady Dreaming, katero sem nujno nujno morala imeti, a sem ugotovila, da je veliko lepša, če je odtisnjena z rjavo barvo. Rožice ob damici sem morala izdelati, saj so mi zelo všeč, pa še zadosti velike so za k tako velikem odtisu. 


 Malo čipke, pero v ustrezni barvi nekaj polperlic in izdelek je končan, meni je všeč upam, da tudi vam in  da bo kateri v navdih.
 Pokukajte tudi k Manueli, Simoni in k Janji in si poglejte, kaj so vam pripravile in seveda pridružite se nam.
 

Komentarji

  1. Nova štampiljka je čudovita. Zelo lepo se ji podajo čipke, nežna barva in rožice. Všeč mi je. Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepo in všeč mi je kako si obdelala ta motiv, da izpade tako starinski. POda se mu ta pokajoči izgled in tudi rožice so lepe.

    OdgovoriIzbriši
  3. :) lepo čestitko si naredila :) zanimiv motiv.

    OdgovoriIzbriši
  4. Mjami... tudi meni je všeč pokajoči videz na motivu. In pa rožice so tudi zelo lepe...

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar