Craft-alnica #27.

Dva tedna sta okrog in spet je pred nami nov izziv Craft-alnice. Tokrat je nalogo pripravila Simona, poimenovala jo je Moj domek in  verjamem, da vam bo v velik izziv, vsaj meni je bil.


  

Zelo rada bi imela majhno hišico nekje na podeželju, če bi mimo nje tekel še potok bi bil ambient popolen. No, ker so to le pobožne želje, sem si pač naredila le voščilnico v tem stilu. Bolje nekaj kakor nič. 
  


A, ker je moj domek majhen kakor škratovska hišica, sem se lotila izdelave tudi tega.




 Pa saj velikost doma ni važna, pa tudi oprema in razkošje ne, važno je, da v tvojem domu živijo ljudje, ki te imajo radi , te razumejo in ti stojijo ob strani tudi takrat, ko nisi najbolj prepričan sam vase.




In na kaj pomislite ve, ko slišite besedo dom ??
Pa še navodila za izdelavo gobic, če slučajno katero zamika, pritisne naj tukaj in že jih bo imela.

 Pokukajte k Simoni, Janji in Manueli in videle boste kaj so vam pripravile za 27. izziv in na kaj pomislijo ob besedi dom.

Komentarji

  1. Sviđa mi se vizija tvog doma o kom maštaš, jako lijepo.Želim ti od sveg srca da ti se želja što prije ostvari.
    Radovi su ti kao i uvijek prekrasni, zanimljivi i kreativni!
    A sve ono što si tako toplo napisala mislim i ja.
    Moj dom je toplo gnjezdo u kojem živim sa svojom malom obitelji i našim slatkim psićem. I ja sam ga dugo željela baš kao i ti i želja mi se ispunila, tako će se i tebi.
    Pusa i lijep pozdrav draga Lili.

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaaa, kak je lepo imet tako krasno predstavo o svojem pravljičnem domeku. Moj ima obvezno verando po celi dolžini hiši ali tako imenovan porch kot ga poznajo predvsem Američani, s kavčem in gugalnikom :))) Zelo lep odtis in čestitka. Te gobice pa so itak zakon in zelo zelo lušne.

    OdgovoriIzbriši
  3. Pravijo, da se ti želje uresničijo, če so dovolj močne, saj celo vesolje dela za to, da se ti uresničijo. Nikoli ne reci nikoli :)
    Čudovita čestitka in škratkova hišica sta nastali.

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepa je tvoja hiška kjer potok žubori. Domovanje malih škratov je čudovito, zelo lepo izdelano. Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Pravijo, da je dom tam, kjer je srce. Pa naj bo to luksuzna hiša ali skromno stanovanje. Svojega sem že našla in upam, da bom tu doooolgooo doma :)
    Krasna voščilnica in kjuti gobice!

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasna objava, lepa čestitka in čudovite male hiške :-))
    Res pravljično...

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasna čestitka, zelo dobro si barvala vodo in ustvarila krasno globino. LP:)

    OdgovoriIzbriši
  8. Tudi jaz sanjama o domu, ki bo samo in čisto moj ... mogoče nekoč, ko bom velika ... nič mogoče ZAGOTOVO ... prej se ne ustavim ... hehhehe
    Krsana voščilnica ... ki spominja na dom ...

    OdgovoriIzbriši
  9. Veš, jaz bi tudi imela malo hiško (važna bo samo velikost mojega kabineta :))), velik vrt in nekaj zemlje, da bi imela par ovčk. Sanje? Mogoče pa le nekoč resničnost :)

    Zelo si se potrudila in tale mušničasta hiška je zeloooo cartlih :)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar