Skrivnostna deklica


Tole deklico sem že lani odtisnila na zalogo, všeč mi je bila, ker je tako skrivnostna. Tudi pobarvana je bila že dolgo, za barvanje sem pri njej uporabila še suhe barvice in mineralni špirit, ker takrat še nisem imela Copicov. Priznam , da imam v eni izmed mojih škatel s predalčki kar nekaj že pobarvanih odtisov, saj imam dneve, ko samo barvam za sestavljanje pa kar ni pravih idej.  


 No takole, tole deklico se hotela najprej objaviti za 25. izziv Craftalnice, potem pa sem izdelala še lonček z rožicami in  je ostala neobjavljena. Še dobro, da je bilo tako, skrivnostna deklica je potem ta konec tedna odromala v Radmirje k naši dragi kofetarski prijateljici Lidiji, katera je v začetku meseca praznovala.

Vsega po pameti Lidija!!

Komentarji

  1. Tebi vedno uspe skombinirat vse v tako lep končni izdelek ... lepa skrivnostnica ;o)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepa postavitev, zanimiv odtisek in končni izgled je super. Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Tako je lijepa i romantična, jako mi se sviđa!
    Pusa i ugodan novi tjedan draga Lili.

    OdgovoriIzbriši
  4. Res je dober takle odtisek in ti si ga super skombinirala v čudovito čestitko!

    OdgovoriIzbriši
  5. Res je prav zanimiv ta motiv. Le kam zre ta deklica :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Full luštna...všeč mi je barvna kombinacija.

    Papa Kefa***

    OdgovoriIzbriši
  7. Kakšni kjut podplatki! :) :)
    Luštna je, full.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar