Motorček

Samo da sonček malo bolj toplo posveti in zunaj zadiši po pomladi, se nam na cesti pridruži prav posebna vrsta ljudi, ki na svojih jeklenih konjičkih brzijo po naših cestah.


Meni je pri vožnji z motorjem všeč to, da človek občuti svobodo, diha in vonja kraje, skozi katere se pelje.


Še malo in cesta bo imela pravo temperaturo, vse polno jih bo na njej, ne bojte se jih, odmaknite se jim na rob cestišča in jim pustite  naj gredo svojo pot.

 Pa ne prehitro in srečno !!

Komentarji

  1. Ta prava motoristična. Pa kako lepe razpoke.

    OdgovoriIzbriši
  2. se pridružujem - ne prehitro in srečno. bajkerji so pa res eno čist posebno pleme :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita sinja barva podlage, ki je lepo razpokana in usklajena z motivom. Enostavna postavitev, ki ji pikico na i dajo "šraufi" in trak. Mi je všeč. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Avtor je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja res, ne prehitro in srečno :-))
    Čudovita je in tisti šraufki so pika na i !!

    OdgovoriIzbriši
  6. Super motoristična!Srečno motoristom in po pameti!

    OdgovoriIzbriši
  7. Jeee, tudi jaz čakam na temeperature, primerne za izlete s takšno mašinco. Tvoja na voščilnici je izredno zanimiva.

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja, komaj že čakam, da bomo lahko zaštartali. Voščilnica pa mi je všeč, taka starinska s temi razpokami in s to sliko starega motorja.

    OdgovoriIzbriši
  9. Super voščilnica, motor me je popeljal v preteklost, dedi je imel podobnega. Spomini na otroštvo...

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar