Craftalnica #26

 
Pa smo zakorakali v pomlad, čisto zares, ne le koledarsko. Sonček nas v teh dneh prav prijetno greje in ptički s svojim žvižganjem razveseljujejo dneve. Prav zato se mi zdi tudi tokratna tema za Craft-alnico čisto na mestu. Izbrala jo je Manuela, čisto enostavna navodila nam je dala. Za tokratni izdelek uporabite pastelne barve.

 

Sama sem se odločila za darilno vrečico, načrt zanjo sem kupila že dolgo nazaj, naredila pa sem jih zelo malo. Mislim, da le eno ali dve. Vanjo sem dala jajčke - bonbončke, saj se mi zdijo zelo primerni za pomladni čas. Pokukajte tudi k Manueli, Simoni in Janji poglejte si kakšne izdelke so vam pripravile, ter se nam pridružite v pastelno obarvanem izzivu Craft-alnice.


In potem sem prav na hitro naredila še  voščilnico za deklico, katera stopa v svet odraslosti. Ker je dekle res pravo dekle sem se tudi pri voščilnici odločila za nežne pastelne barve. Meni to ne predstavlja težave, saj imam takšne barve zelo rada . Štampiljko Sarah Key imam v škatli že kar lep čas, pa ga nisem zase še nikoli odtisnila. Pobarvala sem ga v kombinaciji suhe barvice in mineralni špirit, ter Copici. Papirjev rožic in vseh dodatkov je v mojih zalogah še za kar nekaj voščilnic, pa zato nič manj vestno ne zapravljam ...


Želim vam lepe prve pomladne dni, naužijte se sonca in topline, ki nam jo nudi!

Komentarji

  1. Krasno sladko škatlico si naredila in čestitka za 18-letnico je prav prijetna, pravzaprav je motiv kot nalašč zanjo!
    Tudi tebi želim čimveč pravih pomladnih dni :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. lepo,lepo,pastelne barve so tud men ušeč:):)

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasne proljetne čestitke!
    Pusa i lijep pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ooo, kakšna sladka škatlica. Se je ne bi branila :)
    Tudi voščilnica je v krasnih, toplih pastelnih barvah.

    OdgovoriIzbriši
  5. Mmhmhm sladka škatlica in voščilnica...nežna, igriva, zaljubljena, super!

    OdgovoriIzbriši
  6. Njamsi, super sladka škatlica! In seveda tudi čudovita čestitka.

    OdgovoriIzbriši
  7. ♥ ♥ ♥ sladka škatlica in prisrčna čestitka ♥ ♥ ♥

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar