Craftalnica # 25.

 MAMA JE ENA SAMA

Mama je ena sama,
prva radost je mama,
prvi spev nina - nana,
prva beseda: mama!

Dajmo vse rože mami,
dajmo vsa sonca mami,
pesem, ki v nas se drami,
dajmo, zapojmo mami.
Naj ne ostane brez mame
nihče na širnem svetu,
naj žive naše mame,
mame - najlepše na svetu.
                                                                                                             Tone Pavček:


V mesecu marcu praznujemo ženske in mame. Prav zato je povsem na mestu, da je Janja za svojo temo izziva izbrala takšno tematiko. Tudi sama sem mama in na mojih oknih so že nove rožice.
Moji dragi so se zopet izkazali.  Hvala!



Ker ženske resnično v teh dneh dobimo največ cvetja, sem se odločila, da bo tokrat izziv v njihovem znamenju. Sama sem bolj naklonjena rožicam v lončku, ker so bolj obstojne in te dlje časa spominjajo na tiste, ki so ti jih prinesli. Zato sem tudi izdelala voščilnico cvetlični lonček. Vem, da ni nič novega, a je moj prvi in prav zabavala sem se z izdelavo.

Poglejte pa tudi k Janji, Simoni in Manueli kaj so vam tokrat pripravile in veliko sončnih in topih prvih pomladnih dni vam želim.


Komentarji

  1. Tale voščilnica je čudovita. Čeprav omenjaš, da ni nič novega, je jaz še nisem nikjer zasledila. Lepo dodelani detajli in krasen izbor barv!

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepa voščilnica...lepa barvna kombinacija. Moja mami bi bila zelo vesela, če bi dobila takle "cvetlični lonček".

    OdgovoriIzbriši
  3. Ampak ne boš verjela, da se mu prou čist nič ne vidi, da je tvoj taprvi ... pa še obstojen je ... ;o)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja lep je:)ampak jest bi namest rož raj kšn materjalček,sej veš.............:):):):)

    OdgovoriIzbriši
  5. Prekrasna pjesma i čestitke!
    Pusa.

    OdgovoriIzbriši
  6. Tvoj ta prvi, ampak kot da ne bi bil ta prvi!
    Izbrala si ta lepši lonček in vanj posadila prelepe rožce :-)))

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepa bogata cvetoča lončnica! Super!

    OdgovoriIzbriši
  8. Lep cvetoč lonček, še vedno mislim, da so cvetke anemone :). Lp

    OdgovoriIzbriši
  9. Krasen lonček in še bolj krasne rožice. Všeč mi je, kako si jih sestavila.

    OdgovoriIzbriši
  10. Hehe to je pa res zanimivo, da sva obe naredili lonček! :)) Super všeč mi je napis, ki si ga dodala na svoj lonček. ♥

    Lepo se imej,
    ⓂⒶⓃⓊⒺⓁⒶ

    OdgovoriIzbriši
  11. Krasen cvetlični lonček, prav nič vidno, da je prvi :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Prekrasen lonček, tudi tega lahko postaviš na okensko polico!

    OdgovoriIzbriši
  13. Zelo lepa. In že kar nekaj časa me ta cvetlični lonček muči. Mogoče pa bo zdaj prišel na vrsto tudi zame.

    OdgovoriIzbriši
  14. Čudovit cvetlični lonček s zelo lepim napisom. LP:)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar