Voziček s podstrešja

Že dolgo časa sem želela v svoji zbirki štampiljk imeti voziček. Pa ne da vozičkov ni , ne, seveda so,  le jaz sem hotela prav posebnega. Želela sem si takšnega, kot je bil pred leti spravljen na našem podstrešju. V njem je bilo veliko starih oblek in krame, a prav te obleke in stari čevlji so nama s sestro polepšali marsikateri dan. Radi sva se igrali na našem podstrešju, oblačili stare babičine in mamine obleke, obuvali stare čevlje z visoko peto, danes bi bili marsikateri spet in, ter vozili namišljene dojenčke v starem vozičku po podstrešju.






Potem pa sem ga našla, prav tu, za vogalom . V naši, domači spletni trgovinici Ustvarialni dotik, naročila sem si ga in takoj tudi morala narediti voščilnico, ne eno, kar dve. Modro in roziko, ker se nisem mogla odločiti katera barva mi je ljubša.

 Naslednji bo pa temno rdeč, zato, ker je bil takšne barve  tudi star voziček z našega podstrešja.
 

Komentarji

  1. Kao slatkoo, baš za male bebice čestitka!
    Pusa i ugodan vikend.

    OdgovoriIzbriši
  2. Res super štampiljka. Lepi voščilnici za dojenčke. Senčenje pri ročaju :)) zelo dobro. Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Super je ta štampiljka! Zelo uporabna ! In tole je res tak star voziček z velikimi kolesi....mega!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Kulski vozi in voščilnici:)
    A nisi bolančkana?

    OdgovoriIzbriši
  5. Te prav razumem, zakaj si ravno tako štampiljko hotela - je res prav simpatična. In posledično sta tudi voščilnici izjemno všečni - meni malenkost bolj roza. Ampak sem pristranska, ker imam doma punčko....in se mi življenje vrti okrog roza barve ;-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Res je lepa štempiljka.
    Čeprav sem bila punčka (nekoč) se s fotografij spomnim, da sem imela takšnega ....temno modrega.

    OdgovoriIzbriši
  7. Lep motiv in super, da si ga našla celo za vogalom. Prav lepi čestitki si sestavila.

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo lepo in posrečeno, tudi jaz imam v spominu tak temno rdeč voziček. LP:)

    OdgovoriIzbriši
  9. Veš, da je bil naš starinski voziček tudi temno rdeč in ravno takšen kot je na tem odtisu. :) Res je lep. Voziček in voščilnica!

    OdgovoriIzbriši
  10. Super štampiljka ter prav tako originalna postavitev na končnih izdelkih!

    OdgovoriIzbriši
  11. Ha, ha, kakšno naključje. Me veseli, da si jo našla. Čestitki sta zelo lepi.

    A si predstavljaš, da bi sedaj kdo vozil otroka v njemu? Sedaj, ko so vozički že kot mini limuzine? :) :)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar