Tudi bolezen kdaj prav pride

Cel teden se bila doma, poležavala sem, saj me je viroza prisilila v to, ko pa je bilo počutje malo boljše sem se podala med moje papirčke. Zadnje čase ustvarjam samo še po sili razmer, čas me neprestano preganja in nikakor ne ujamem več ritma.V tem tednu sem si vzela čas, prebrala vse vaše objave, napisala kar nekaj komentarjev, vestno komentirala prijavljene v Craft- alnici, res ste pridne in tudi izdelki so zelo zelo lepi.



Iz mojih papirčkov sem ustvarila tudi nekaj izdelkov, nekaj za svojo dušo, nekaj za prijatelje, kateri so postali kar pridni odjemalci.  Seveda nekaj stvari za Craft-alnico, a to boste videle naslednjič.

  

Zanimiva čestitka-škatlica je bila narejena za mojo dušo, nisem se ji mogla upreti. Morala sem jo narediti, saj mi ni dala spati. Poznate občutek, ko nekaj najdete in potem niste mirni dokler ni čisto vaše ??

Vam je všeč? Navodila za izdelavo najdete tule, na tem blogu, čisto enostavna je, pa tako lepa :).

Komentarji

  1. Slažem se s tobom čestitka-kutijica je jednostavna , lijepa i ja bih dodala posebna i samo tvoja!
    Drago mi je da si bolje sa zdravljem i neka tako i ostane.
    Pusa i topli pozdrav iz sunčane Rijeke.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, ja, sem že videla škatlico in si ogledala navodila, samo do izdelave še nisem prišla. Tvoja je pa prav fajna, pa še tak medvedkast objemček na voščilnici :) Luškano!

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepo si jo naredila in ja! ta občutek dobro poznam, he...he... Hitro in dobro se pozdravi! LP:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Všeč mi je, ko je tako nežna in polna ljubezni.
    Tale način sem jaz tudi gledala, pa poizkusila z odpadnim papirjem za praznike, potem pa je vse skupaj nekje obležalo. Sedaj ko vidim tvojo lepotičko, jo mogoče zvlečem nazaj na plano.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja, poznam ta obcutek, ki ne da miru, dokler necesa ne naredis. Na zalost pa sem zelo dobra prijateljica tudi z lenobo. :(

    Me ceseli, da se bolje pocutis. cestitka je cudovita.

    OdgovoriIzbriši
  6. Upam, da si že ven iz najhujšega :) Mene se zdaj nekaj prijemlje.
    Voščilnica je čudovita. Škatlica tudi.

    OdgovoriIzbriši
  7. Upam, da je viroza že zapustila tvoj dom in da se boš lahko sedaj še z večjim veseljem posvetila papirčkanju. ;)) Ta čestitka-škatlica je pa itk super kjut! ♥

    Lepo se imej,
    ⓂⒶⓃⓊⒺⓁⒶ

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar