Craft-alnica # 24.

Tokratna izbira teme za 24. izziv Craft-alnice je bila moja naloga. Ker letošnji 8. marec sovpada s praznovanjem pusta in ker je meni od ženskih praznikov ljubši materinski dan, sem se odločila za pustno tematiko. Za inspiracijo vam predlagam sliko pustnih krofov.



Kaj vam šine v misli ko zagledate takšnole slikico? 

 


Meni so v misli prišle prelepe maske, katerih ne srečamo v naših krajih, a tudi daleč se ni treba odpeljati.
V naših krajih maske preganjajo zimo, v Benetkah pa imajo malo drugačen namen. 
Ljudje jih nosijo zato, da prikrijejo svoj pravi jaz in si privoščijo malo bolj žgečkljive zadeve, ki mogoče niso primerne za njihov stan. Meni so to najlepše maske med vsemi,  njihova skrivnostnost me navdaja z navdihom, plod tega pa je tudi tale voščilnica.



Nagradica za naslednjo zmagovalko bo eden izmed teh  Swarovski prstančkov; 


Želim vam nagajiv in domišlije poln pust!

Poglejte pa tudi k Simoni, Janji in Manueli pripravile so vam čudovite izdelke katere si je vredno ogledati in v njih najti kakšen namig.





Komentarji

  1. Zelo zelo lepa čestitka, sem jo občudovala že v Craftalnici. Všeč mi je njena eleganca in skrivnostnost in maska v tej 3D obliki, ji da poseben čar.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita je. Polna mistike in pravšnja za ta izziv.
    Pozdravček.

    OdgovoriIzbriši
  3. Beneške maske so tudi meni zelo lepe. Bom morala po kakšno v Benetke. Saj bi še morala biti nekje ena, pa ... Kdo ve, kje se je izgubila med selitvami :)
    Tvoja voščilnica je prekrasna. Lepo masko si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  4. Super ideja! Čudovito si tole masko združila s čestitko!

    OdgovoriIzbriši
  5. Huda ideja in čudovita čestitka. Elegantna in skrivnostna - UAU!

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovita je! Elegantna in skrivnostna!

    OdgovoriIzbriši
  7. Uau, naredila si res zanimivo in posebno čestitko, lepo! LP:)

    OdgovoriIzbriši
  8. Ta maska naredi čestitko tako elegantno, da jo je kar lepo gledat! :)Všeč so mi vsi ti mini dodatki, ki naredijo čudovito celoto.

    Lepo se mej,
    M.

    OdgovoriIzbriši
  9. Super ideja, še boljša izvedba ♥ ♥ ♥ prava pustna čestitka :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Čudovite izdelke imaš.
    Prosim pa te, da pokukaš še na moj blog. Tam te čaka manjša nagradica

    OdgovoriIzbriši
  11. Ful dobra ideja :-)
    Na mojem blogu te čaka nagradica :-)

    OdgovoriIzbriši
  12. Čudovita čestitka, maska pa še bolj!!!
    Krasna ideja :-))

    OdgovoriIzbriši
  13. Krasno masko si naredila ♥ ♥ ♥
    Všeč mi je, kako si jo vkomponirala v čestitko in jo naredila skrivnostno ♥ ♥ ♥

    OdgovoriIzbriši
  14. Krasna maska, čestitka je prav elegantno skrivnostna!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar