Craft-alnica #23

Temo za 23. izziv Craftalnice je tokrat izbrala Simona. Preprosta naloga, ŽIVAL, na svoj izdelku morate  imeti vsaj eno žival.


  Ptičje hišice iz tetrapaka za mleko ste gotovo že zasledile, ker se bliža konec zime mogoče tudi niso več tako primerne. Sem jo pa zato odela v pomladne barve.

 

Na nedeljskem sprehodu čez hrib sem tudi sama videla prve metuljčke, tiste rumene, Cekinčki smo jim včasih rekli in verjetno jim pravijo tako še danes. 




Zanimiva tema je tole, preizkusite se ne bo vam žal, možnosti je res veliko. Poglejte pa tudi k Manueli, Simoni in k Janji, lepe stvari so pripravile in gotovo vas ob pogledu nanje zasrbijo ustvarjalni prsti.

Komentarji

  1. Prekrasan rad i orginalna ideja, sve pohvale, divno!
    Pusa i lijep pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo mi je všeč hiška. Uh in iz česa je, odlična ideja :). Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Hišica je čudovita!
    Ne boš verjela, ampak tudi jaz sem včeraj videla Cekinčka, ko smo bili pohodniško razpoloženi :-))
    In zdelo se mi je, kot da je še posebej žareče rumene barve. Verjetno zato, ker sonce še ni tako močno.

    OdgovoriIzbriši
  4. Res je zanimiva tema in nekaj malo drugačnega. Prav lepo si se znašla s tole ptičjo hišico.

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepa je in polna vsebin kot pomlad sama, LP:))

    OdgovoriIzbriši
  6. Všeč mi je tale tvoja ptičja hišica, mogoče bi le ptička malo bolj kontrastne barve izbrala, da bi bolj izstopal (temno rjavega, modrega).

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala na lijepom komentaru draga Lili,fotke su moje iz mog fotoaparata:)))

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala ti na svim tvojim komentarima, pusa!

    OdgovoriIzbriši
  9. Joj, kako so metuljčki lepo pisani ♥ ♥ ♥

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar