Topli dnevi

Jih že pogrešate??? Jaz tudi malo, saj veste kakšni smo ljudje pozimi, ko je mrzlo si želimo poletja.
Zato sem se odločila, da vam pokažem voščilnico katera je nastala že dolgo nazaj a je bila slikica shranjena na sinovem računalniku in sem zato nanjo malo pozabila. 
 
 
Zamislite se topel počitniški dan z dobro knjigo v roki, brez vsakršnjih obveznosti. 


 Najbrž se mi malo pozna, da so bili moji prazniki delovni,da sem že kronično naveličana obveznosti in da komaj čakam vikend v toplicah.

Želim vam lep in elana poln delovni teden, ki je pred nami.

Komentarji

  1. Prekrasno draga Lili!
    Lijep pozdrav, Zondra Art

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita čestitka! <3 Tudi tebi želim lep teden, pa naj ta vikend v toplicah čimprej pride. ;)

    Lepo se imej,
    M.

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasna!
    Tako polna barvitosti, življenja, pozitivnosti....

    OdgovoriIzbriši
  4. Ob tvoji voščilnici lhko kar zavoham vonj po poletju:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Tale motiv mi je krasen. Na tvoji voščilnici je še bolj!
    Toplih dnevov še ne pogrešam. Jaz bi imela še malo konkretne zime :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Se pridružujem Heleni. Tudi jaz bi še imela tisto pravo zimo, s snegom. Ker tale bljek, ki je zdaj zunaj, ni ničemur podoben :(

    Tvoja voščilnica pa je krasna. Naj čimprej pride tvoj vikend :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepo si jo naredila. In čeprav drži, da bi pasalo kakšen dan posedeti na tolpem sončku, pa meni še zaenkrat ustreza koca in knjiga in kavč :)) Je pa ta vikend, vsaj na Koroškem bil tak, da bi lahko ovit v koco, sedel zunaj na sončku na takem gugalniku :) Uživajte v toplicah.

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo lepa čestitka me kar na morje in poletje spominja. Pa saj bo kmalu spet tu ;))))))

    OdgovoriIzbriši
  9. Lepa in barvita, ko je poletje samo. LP

    OdgovoriIzbriši
  10. Lepa , barvita čestitka. Res ti pričara tople dni!

    OdgovoriIzbriši
  11. Prav lepo jo je pogledati in se zasanjati v prihodnjost. Naj pride kar najhitreje, te sivine imam že dovolj. Lp

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar