Craftalnica #21.

Ste že delale voščilnico za moškega, fanta, ali dečka?? Seveda ste, sem jo tudi jaz, a sem imela vedno težavo, saj so moški prav posebna vrsta pri čestitkah. Ne preveč okrašeno, čim manj rožic ali pa sploh ne, čim manj dodatkov, saj je to za ženske. A glej, da ne bo preresna, pusta, dolgočasna........
Prav zato sem se odločila, da tokrat v Craft-alnici naredimo moško voščilnico. Tako bo več idej na kupu, pa še malo si bomo zaloge obnovile. 


Malo bolj resna, za moškega kateri je praznoval okroglo obletnico.

In za fanta, strastnega nogometaša.

Poglejte tudi k Manueli in k Simoni, kaj sta pripravili za tokratni izziv, pa pridružite se nam da bo bolj zabavno.

Komentarji

  1. To je res ena teme, ki nam vedno dela težave. Bo res dobrodošlo nekaj idej na kupu. Si pa bila pridna, da si kar 2 izdelala. Všeč sta mi obe.

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasno Lili!
    Pusa.

    OdgovoriIzbriši
  3. O tudi ti si šla med šivilje:):) Lepo !!!!!!
    Te Craftalnice se udeležim, ker ravno rabim tako čestitko:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Res je tako, kot si zapisala! Naredila si lepi voščilnici in tudi meni je na tem izzivu fajn tema, lp!

    OdgovoriIzbriši
  5. Res nam povzročajo težave teli moški ;D, ja! Super čestitki, prva se mi še posebej dopade.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ko pogledam prvo, si kar predstavljam enga latino boya:))Pri drugi pa mi kar poskakuje šred očmi en nagajiv fantič;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Se kar strinjam, da je izdelovanje čestitke za moški spol precej težje, ker ne moreš uporabiti vseh tistih super kjut dodatkov, ki jih lahko pri ženskah.
    Sta pa obe voščilnici domisleni in lepi.

    OdgovoriIzbriši
  8. Res je malo bolj zahtevno izdelati voščilnico za moške. Vendar ni misija nemogoče.
    Tebi je lepo uspelo. Lp

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar