Zlato in srebro


Nekje na spletu sem našla čudovito in enostavno narejene voščilnice v belo- zlati ali belo srebrni barvi.

Nisem prav dosti premišljevala , naredila sem jih celo serijo, vsakih deset in moji odjemalci so jih kar hitro pobrali, nekaj jih je ostali tudi zame in danes sem jih napisala tudi za moje drage.

Znanka jih je označila za poslovne in malo preveč sterilne, naj vam povem, da je sama zase izbrala bolj pisane, bolj kiči-miči, kakor bi jih označila Alenka. A hvala bogu, da so okusi različni in , da se vedno najde za vsakega nekaj.

Komentarji

  1. Čisto na kratko - ČUUDOOOVITI STA!!!! Jaz bi to serijo definitivno izbrala, ker je čisto po mojem okusu.

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasne čestitke!!!
    Veliki pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čeprav so moji izdelki po definiciji kičasti, pisani, cukrasti, pa sta mi tidve čestitki super všeč. Zame božični in novoletni prazniki niso en sam kič, kot se predstavljajo.. ampak tihi, mirni, družinski.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kiči-miči so mi lepe, če ni preveč vsega: dodatkov, barv ... Ampak takšne kot si jih naredila ti, elegantne, so mi najlepše.

    OdgovoriIzbriši
  5. Jaz sem za kiči- miči vedno:):):) Ampak tudi ti tvoji sta lepi, manj kiči, bolj miči:):):) Zelo elegantne, najbrž zaradi barv.

    OdgovoriIzbriši
  6. Meni sta tudi zelo všeč - elegantni!

    OdgovoriIzbriši
  7. Voščilnici sta preprosto čudoviti, imela bi obe!! LP

    OdgovoriIzbriši
  8. Prav nič sterilne se mi ne zdijo, ampak zelo elegantne. No, saj prav, da je vsakemu všeč svoje.

    OdgovoriIzbriši
  9. Meni zelo všečen drevešček. Tudi jaz bom imela nekoč takšnega;)Tudi jaz bi se zagrebla za kakšnega :))))

    OdgovoriIzbriši
  10. Sem že zadnjič občudovala tele lepotičke, a ni bilo časa napisat komentarja ... danes pa se moram pohvaliti, da je ena zlata našla pot v moj dom... v resnici je še lepša kot na sliki. HVALA!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar