Origami smrečice

Saj vem, da sem že pošteno dolgočasna, a mislim, da vam moram tele voščilnice vseeno pokazat.
Umetnost zgibanja papirja me je navdušila že pred leti, pa se je nisem nikoli resno lotila.Sem si v knjižnici izposodila knjigo o tej tehniki, a dlje kot do tega, da sem si jo dobro ogledala nisem prišla. Potem pa sem letos jeseni brskala malo naokrog po netu in videla narejene origami smrečice, navdušile so me s svojo preprostostjo in zato sem  naredila tudi nekaj takšnih voščilnic. Vse so že dobile nove lastnike in jim prinašajo moje letošnje novoletne želje.


V klasični zeleno-rdeči barvi, kakor se v teh dneh spodobi.

Če vas naslednje leto zamikajo takšne smrečice, pa vam prilepim še navodila.
Želim vam lepe zadnje dni v letu.

Komentarji

  1. Prekrasno si ih napravila Lili!
    Pusa!

    OdgovoriIzbriši
  2. Super so te smrečice. Krasno si jih naredila. Hvala za link z navodili.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasne smrečice si naredila. Tudi mene so navdušile lansko leto.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepe voščilnice (:
    in lepa barvna kombinacija

    OdgovoriIzbriši
  5. Te smrečise so čudovite in so mikale tudi mene, a mi je zmanjkalo časa.

    OdgovoriIzbriši
  6. Te smrekice so ful lepe, letos sicer ni bilo časa - morda drugo leto.

    OdgovoriIzbriši
  7. Te smrekice res lepo pašejo na čestitke!Super!

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasne cestitke. Si moram zapomniti za naslednje leto.

    OdgovoriIzbriši
  9. Lepe lepe lepe... Spet si našla pravo stvar. Super!

    OdgovoriIzbriši
  10. Tako preprosto, pa tako zelo lepo :))

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar