Nagradica

 Nagradico mi je podarila Mimoza , odgovoriti je potrebno na zastavljena vprašanja in nagradico podariti naprej. 





 
1. Zakaj si ustvarila blog?
2. Kakšno vrsto blogov bereš?
3. Imaš najljubšo dekorativno kozmetiko?
4. Obleke?
5. Kateri del dekorativne kozmetike ti je najpomembnejši?
6. Tvoj parfum?
7. Kateri film imaš najrajši?
8. Katere države želiš obiskati in zakaj?


Pa še moji odgovori :

1. Blog sem ustvarila zato, ker sem rada pregledovala naše in tuje podobne strani, moja želja je bila pokazat svoje izdelke in kdaj napisat svoja razmišljanj in jih deliti z drugimi, podobno mislečimi dekleti.

2. Najraje pregledujem ustvarjalne bloge, včasih pa zaidem tudi na kakšnega kulinaričnega, sploh k Brbončici rada pokukam.

3. Kozmetike pa res skoraj ne uporabljam, le kremo za obraz redno, vse ostalo pa si ob posebnih priložnostih sposodim v hčerkinih kozmetičnih kovčkih, Tam pa najdem marsikaj, kakšno reč sploh ne bi znala uporabiti.

4. Obleke ??? Sem pristaš kavbojk, udobnih čevljev in dovolj ohlapnih majic, da me ne vežejo. Kar se oblačenja tiče sem gotovo precej dolgočasna.

5. Kakor sem že napisala , redno uporabljam  Nuxe hidratantno kremo za normalno kožo.

6. Parfum ?? Christina Aguilera, podarila mi ga je prijateljica in mislim, da si bom še enega kupila sama. Mi trenutno paše ta vonj.

7. Ojoj, filmi pa niso ravno moja močna plat. Pogledam kaj nenasilnega, zgodovinskega, romantičnega.........

8. Rada bi si šla pogledat London, pa božični Dunaj, a sem v osnovi zapečkar n se zelo rada držim bližine doma.

Za dokončanje moram izbrati še blogerke da objavijo svoje odgovore :
1.McCrafty
2.Namo
3.Mravljica
4.Simona
5.Manuela

Komentarji