Dnevi pred prazniki

Kako hitro minevajo dnevi, kar ne moram verjeti, da nas do konca leta čaka le še nekaj dni.Veliko moram še postoriti v teh zadnjih dneh starega leta, bi bilo najbolje, če bi si dneve za kakšno uro podaljšala saj jih je zame 24 očitno premalo.

Voščilnice so za letos po večini narejene, nekaj tistih, prav posebnih za moje najdražje moram še izdelati, a te bom delala v dneh pred božičem, ko bom imela dopust. Dva izpita me tudi še čakata, tudi ta dva sta v planu v tem dopustniškem tednu. Pa darilca za moje drage, tiste katere vedno konec leta obdarim s kakšno majhno doma narejeno drobnarijo.

 Pa pri vas drage moje, so Božično-Novoletne priprave v polnem teku, ali vas , tako kakor mene čaka še cel kup zadevic, katere morajo biti postorjene še letos ??



Miške so bile prvotno namenjene 18. izzivu Craftalnice, zato tudi so v rdeči barvi, a se mi je je nekaj dni pred objavo pokvaril računalnik na katerem je bila slikica shranjena, voščilnice pa tudi ni bilo več mogoče slikati. Računalnik so mi na servisu res hitro popravili in vam sedaj voščilnico z zamikom vseeno lahko pokažem.

Komentarji

  1. Mene čaka samo še peka peciva. Za vse ostalo je že poskrbljeno :)
    Miška sta čudovita. Zanimivo mi je pikčasto ozadje.

    OdgovoriIzbriši
  2. Rijetkost je vidjeti ovako lijepe čestitke za Božić kao što ti i tvoje kolegice iz Slovenije izrađujete.Sve pohvale!
    Veliki pozdrav, Zondar Art

    OdgovoriIzbriši
  3. Res je luštna tale čestitka! Tudi motiv je zalo simpatičen!

    OdgovoriIzbriši
  4. I zame je 24 premalo!
    Jaz vsako leto vse naredim v zadnjemu času.

    Čestitka ti je res čudovita!
    Miška sta zelo luštna!
    Pozdrav!
    Sandra!

    OdgovoriIzbriši
  5. Čestitka je hudo luštna.
    In kaj vse me še čaka??
    Hja,ravno toliko imam še za nardit,da se prazniki lahko za kakšen mesec prestavijo .

    OdgovoriIzbriši
  6. Čestitka je čudovita!
    Ja, tudi meni bi prišlo prav, da še ne bi bil december :-))

    OdgovoriIzbriši
  7. Lušna čestitka in tudi mene malo preganja ta čas, ampak si ne dovolim, da me čisto prežene :)

    OdgovoriIzbriši
  8. No sindrom pomanjkanja časa nas pa res vse preganja, ker ta čas preprosto ponuja toliko ustvarjalnih možnosti, medtem ko se področje "to je nujno" nikakor ne zmanjšuje...Voščilnica je čudovita! LP

    OdgovoriIzbriši
  9. kaj ste vse pridne. Jaz pa sem letos v čisto anti božičnem/novoletnem duhu. Nič se mi preveč ne da ukvarjati s tem.
    Je pa zelo lepo pogledati vse bloge s simpatičnimi čestitkami.

    OdgovoriIzbriši
  10. čudovita :) mene pa nč ne preganja čas....................dddddddddddd:):)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar