Craftalnica #19.

Kako hitro mine 14 dni? Dnevi so kar poleteli mimo in že je pred nami nov Craft-alnični izziv. Tokrat je temo izbrala Manuela. Ni se ozirala na predpraznično vzdušje in nam za nalogo dodelila rojstnodnevno temo.

Vem, da je fotografija zelo slaba in se vam opravičujem zaradi tega. Obljubim, da se bom naslednjič bolj potrudila. Slikico sem imela na fotoaparatu in tam se mi ni zdela tako slaba, ko pa sem jo prenesla na računalnik, sem videla, da je pod vsako kritiko. Časa za izdelavo druge voščilnice mi je že zmanjkalo, doma pa je tudi nimam več, zato sem pač morala objaviti kar sem imela.

Vabim vas, da pogledate še k Manueli in k Simoni kaj sta vam pripravili.

Komentarji

  1. Slika je res zamegljena, je pa izvedba toliko lepša :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo je lepa ♥, slikca pa ....:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Kljub zamegljenosti se da videti lepa voščilnica s krasnimi rožicami, lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Jaz v zadnjih dveh dneh še kako dobro cenim kakršnokoli fotko - samo, da je. Ker ni hujšega kot to, da izdelka več nimaš doma, fotke pa čudežno ni več nikjer. Tako, da se ne obremenjuj z zameglenostjo - lepota izdelka se vseeno vidi. :))

    Fajn bodi,
    M.

    OdgovoriIzbriši
  5. Kljub temu, da je slaba slika, mi je voščilnica zelo všeč. Preprosta, ampak vseeno lepa!

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepi izdelki, še bolj pa me veseli, da nas je kar nekaj iz Litije

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar