Craftalnica #20.

Simboli sreče je naloga tokratne, 20. Craftalnice. Nalogo nam je dala Simona in tema je res primerna za zaključek leta.Sama sem se zelo težko odločila, kateri simbol naj si izberem Pujska, deteljico, dimnikarčka........, nikakršne dileme pa mi ni predstavljala tehnika izdelave.  



Navdušena sem nad starimi voščilnicami in razglednicami na katerih so včasih pogosto uporabljali takšne motive, zato sem si izbrala prav takšno starinsko slikico, na kateri pa so skoraj vsi našteti simboli.

 
Tokat se nisem odločila za voščilnico, temveč za škatlico v katero bo hčerka položila darilo za prijateljico
 
 
Za konec vam voščim še vse lepo v zadnjih dneh starega in pa v dneh novega leta katero že trka na naša vrata.
Pokukajte tudi k Simoni in Manueli, saj sta pripravili čudovita izdelka .

Komentarji

  1. Čudovita škatlica in tudi meni so bile te stare voščilnice s to simboliko zelo všeč.
    Popolno si zadela temo :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. Najboljši vse naenkrat!
    Zelo lučna škatlica!
    Tudi jaz bebi želim vse naj naj za Novo Leto!!!
    Pozdrav!
    Sandra!

    OdgovoriIzbriši
  3. Takole škatlico bi res bilo fajn dobiti v dar. Lepo!

    OdgovoriIzbriši
  4. Lušna škatlica ni kaj in tudi tebi vse dobro in lepo.

    OdgovoriIzbriši
  5. Luštna je tale škatlica in ressi uporabila večino "srečnih" simbolov!

    OdgovoriIzbriši
  6. Super škatlica in motiv je zelo lep.

    OdgovoriIzbriši
  7. Škatlica je čudovita in slikica, ki si jo izbrala je res tako prikupna, da jo je kar lepo gledati. ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasno škatlico si naredila, to bo hčerkina prijateljica vesela! Tudi tebi srečno novo leto!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar