Craft-alnica 18 #.

1. december, Dan boja proti AIDS-u.

Njegov namen pa je opozarjati, da je pandemijo aidsa in virusa hiv mogoče zajeziti s posredovanjem ustreznih informacij. Čeprav je obvladovaje okužb z virusom hiv v Sloveniji uspešno, pa njihovo število narašča.
Ker se tudi naš 18. izziv začne ravno na ta datum, sem si za nalogo tokratnega izziva izbrala rdečo barvo.
Izdelek naj bo v rdeči barvi in vaša naloga je s tem opravljena.
Ker se z 1. decembrom začne tudi najbolj nor in vesel čas v letu, v katerem je vse polno obdarovanj in majhnih pozornosti, sem sama pripravila prav majhno darilno škatlico, seveda v rdeči barvi, v katero damo majhno pozornost in darilce je nared.



  
Glede na to, da zima že pošteno kaže svoje čare, sem se odločila, da nagrajenki, nakvačkam rokoforčke, ali grelčke za roke, barvo pa naj si izbere sama !!
Slikica je simbolična, grelčki bojo narejeni  po zaključku izziva , v barvi katero si bo nagrajenka sama izbrala.


Pridružite se nam, še prej pa poglejte k Manueli in k Simoni, saj sta pripravili čudovita izdelka katera si je vredno ogledati.

Komentarji

  1. Zelo lepa gesta - rdeča barva!
    Škatlica in grelčki so čudoviti :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo si pokombinirala rdečo in datum izziva. Pa tvoja škatlica je super!
    Ampak nagrada!!!!... tokrat bi bila pa rada top of tops:):):)

    OdgovoriIzbriši
  3. Izbrala si zelo primerno izhodišče za ustvarjanje, nagrada pa je tudi zelo lepa! LP

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepa je ta božična zvezda, še bolj pa s emi dopade tvoja nagradica :))

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepa škatlica in še lepše darilo!
    Za male prtičke pa mi pošlji naslov na moj mail, pa ti jih pošljem.

    OdgovoriIzbriši
  6. Moram pohvalit vse tvoje izdelke, sem pa še vedno paf od slikice tehleh grelčkov! Noooori!! In prav škoda, ker je božiček že mimo...

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar