Blagoslovljen božič

   Naj se zvezdice bleščijo na oknih vaših sanj
    in naj vam sveto noč greje misel,
    da so ljudje,
  ki vas obkrožaj
  najlepše darilo !! 





Blagoslovljene in topline polne Božične praznike  želim vsem rednim in tudi naključnim obiskovalkam mojega bloga, pa tudi vsem vašim najdražjim.

Komentarji

  1. Prekrasna čestitka Lili!
    Od srca ti želim sretan Božić i Novu godinu!
    Pusa i uključi se u nagradnu igru na blogu:)
    Zondra Art

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala Zondra, bom, a počakaj, da postavum smrečico, jutri zvečer jo bom :)).

    OdgovoriIzbriši
  3. Ovakav komentar koji sam od tebe dobila vjeruj mi rasplakao me, ali od sreće jer si ti shvatila bit onoga o ćemu sam pisala a nisi samo svratila i otišla:)
    Pusa velika od mene!

    OdgovoriIzbriši
  4. naj se tudi tvoje sanje uresničijo in naj ti bo lepo z vsemi, ki jih imaš rada. srečno.

    OdgovoriIzbriši
  5. Tudi mi vam želimo lepega praznovanja v krogu ljudi, ki jih imate radi!

    OdgovoriIzbriši
  6. Ne znam kaj bih rekla na sve što si mi napisala draga Lili osim hvala ti puno,zbog ovakvih ljudi kao što si to ja pišem svoj bloga srcem i dušom uživam u tome.

    Sve najbolje još jednom, da si sada tu dala bih ti veliku pusu i zagrljaj.

    OdgovoriIzbriši
  7. Lili, tudi tebi in tvojim želim veliko lepih trenutkov čez praznike in kasneje v novem letu.

    OdgovoriIzbriši
  8. Vse lepo in dobro tudi tebi in vsem tvojim ob prihajajočih praznikih!

    OdgovoriIzbriši
  9. Hvala Lili in prav tako tudi tebi in tvojim, vse dobro. Lepa čestitka.

    OdgovoriIzbriši
  10. Lili, hvala za tople besede. Želje rikvercam :) Naj prazniki obogatijo srce!

    OdgovoriIzbriši
  11. Hvala in tudi tebi želim lepe in mirne božične praznike v krogu najdražjih!
    Toplo te pozdravljam :-))

    OdgovoriIzbriši
  12. Hvala Lili tudi jaz tebi in tvojim vse lepo želim!
    Pozdrav!
    Sandra!

    OdgovoriIzbriši
  13. Hvala in vse najlepše tudi tebi in vsem tvojim:)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar