Za najdražje si je treba čas vzet

Ta konec tedna je bil pa res v znamenju praznovanj. Praznovati smo začeli že v petek, žurko je pripravila prijateljica Urška, kakšen dan pred rojstnim dnem nas je, same fejst punce povabila ne fešto k Sosedi. Odpovedala sem vse pomembne in nepomembne zadeve, ker takšnih praznovanj se pa ne sme izpustit.





Ker ima Urška še prav posebaj rada sovice, sem zanjo izdelala prav posebno voščilnico .




V torek pa praznuje moj možiček, izrecno nam je prepovedal kupovanje daril, saj si letos sam kupuje precej drago igračko in se nam bo njen nakup zagotovo poznal. Zato smo ga z otroci peljali le na kosilo in doma smo mu pripravili cel kup njegovih najljubših sladkarij.........

 Vsega po pameti vam želim moji slavljenci, tisti ki ste in še boste praznovali v naslednjih dneh !!!!!!!

Komentarji

  1. Čestitke!!!
    Sovica je prekrasna!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. hvala ti, sovica je super lepa :) pa še na kapico si pozabila, tudi ta mi paše tipi topi :) HVALA!

    OdgovoriIzbriši
  3. Sovica, prelepa sem jo čist v živo pretipala, bravo, ti si ena tak pridna fejst punca, sej si a ne? Tiste sladkarije za svojega dragega, bi pa lahko skrila, sline so mi kr tečt začele

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovito čestitko si naredila in sovica je krasna :-))

    OdgovoriIzbriši
  5. Prekrasna sovica res,tud sladkarije niso slabe.Možičku pa vošči v mojem imenu in naj bo previden na cesti.:):)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ti si od samga vraga:))))Krasna čestitka, pecivo pa je tudi verjetno okusno, kot vedno..... Pa vse najboljše tvojemu pikiju :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Za sovico ti lahko samo čestitam! Super si jo izdelala! LP

    OdgovoriIzbriši
  8. Všeč mi je kako si uporabila te rezane oblike papirja, dobro izpade ta sova. Bi pa košček peciva prosim :))

    OdgovoriIzbriši
  9. Sovica je čudovita, tale sladki krožnik je pa tudi super darilo!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar