Še vedno praznično

Zadnje dni se resnično ukvarjam samo s svojimi skriptami, no tiste katere pokukate k meni ste opazile, da sem v zadnjih dneh kar nekajkrat tudi zamenjala ozadje bloga.Končno sem se odločila za božičnega, saj bodo tudi objave katere sledijo v prihodnjih tednih vedno bolj ali pa samo praznično obarvane.

 V moji kuhinji je prejšnji vikend nastalo kar nekaj voščilnic, a sem se odločila, da vam jih kažem postopoma, ne vseh naenkrat.
Ena izmed njih je tudi Božiček, upam, da nas bo letos vse obiskal, saj veste tisto znano, Božiček pride dokler verjameš vanj ! Jaz verjamem, kaj pa vi ?


Z voščilnico se prijavljam tudi na izziv Wiff of Joy Challenga, kjer zahtevajo božično čestitko, zdi se mi da bo tale kar primerna.

Komentarji

  1. Pozadina bloga je jako lijepa, elegantna i prigodna, a tvoje čestitke divne!

    Veliki pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  2. O ja v Božička verjamem. In verjamem da izgleda ravno tako kot tale tvoj.

    OdgovoriIzbriši
  3. Izbrala si zelo lepo ozadje bloga. Tega se moram lotiti tudi sama. Lepa voščilnica se na taki podlagi še lepše izrazi. Božiček je pa itak zakon in resničen!! LP

    OdgovoriIzbriši
  4. K meni zagotovo pride! Če ne Božiček, pa Dedek Mraz. :)

    Luštna čestitka in tudi tvoje praznično ozadje mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepo! Pa še ozadje bloga si praznično uredila ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepa je. Ozadnje mi je pa sploh svetsko.

    OdgovoriIzbriši
  7. Mene pa obiščejo kar vsi trije, tok sm pridna, hi hi :-))
    Čestitka je zelo lepa!

    OdgovoriIzbriši
  8. Lepa,ampak jest ne verjamem v nobenga več,še vase ne:)

    OdgovoriIzbriši
  9. Seveda, da pride, to je jasno kot beli dan :) Ustvarila si tako klasiko - krasno ozadje in lep motiv božička.

    OdgovoriIzbriši
  10. Zelo lepa čestitka!!!Pa tudi oblekica bloga je lepa!!!!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar