Praznične na obroke

Kakor sem vam prejšnjič obljubila, vam bom letošnje novoletnice kazala po obrokih. Danes so na vrsti snežaki, odtise sem odtisnila že lansko let, le nikakor jih nisem uspela uporabiti, čez poletje so bili na varnem v škatli z odtisi, katerih imam zeeeeeeeelo veliko na zalogi, pa nič zato, saj čez sedem let vse prav pride.




Pri postavitvi nisem nič komplicirala, letos mi pašejo enostavne voščilnice, z malo dodatki in okraski.
Mogoče pa tiste bogate, kiči-miči še pridejo na vrsto, saj jih moram, še kar nekaj narediti.

Komentarji

  1. Vse imajo svoj čar, tiste preproste kot tiste bolj komplicirane. In fajn je naredite tako ene kot druge, čeprav za pošiljanje so prve idealne.

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasne su mi sve tvoje čestitke koje napraviš!
    Pusa u lijep ti vikend želim.

    OdgovoriIzbriši
  3. Kot da bodo zdaj zdaj zapeli! Fajni :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Men so tud enostavne všeč. Lušne!

    OdgovoriIzbriši
  5. Simpatični snežaki.
    Včasih je treba narediti tudi bolj enostavne.Jaz jih tako težko delam:):)

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako lepo si vkombinirala igrive snežkote :-))

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo lepe, meni osebno preveč kičaste ne pritegnejo.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar