Craftalnnica # 16


Kako hitro sta dva tedna naokrog in zopet je čas za novo Craftalničino nalogo. Tokrat je Manuela izbrala temo,  mi dve z Simono pa sva po njeni ideji naredili vzorčni voščilnici.

Postavitev, katero je pripravila Manuela.


In voščilnica katero sem vam pripravila.
Morala sem uporabiti čisto novo šampilko na kateri so božične lizike .
 Odtisnila sem jih z novo Memento blazinico, saj mi odtise narejene z drugimi blazinicami Copici razmazujejo,Papirčki so spet iz domačih zalog, polperlice in trakec tudi, bodikine listke pa sem izrezala s Spellbindersovim nožkom
Pridružite se nam tudi tokratni izziv daje veliko možnosti za čudovit izdelek.

Komentarji

  1. Već sam komentirala ove radove, a mogu reći samo jedno: PREKRASNO!!!

    Lp.

    OdgovoriIzbriši
  2. tako lepa barvna kombinacija! zdaj je res že povsod začelo dišat po praznikih :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepa čestitka! Postavitev je res lušna!

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepa voščilnica, krasen motiv in listi so ta pravi!

    OdgovoriIzbriši
  5. ♥ ♥ ♥ če ena čudovita izpod tvojih rok :)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar