Božični čas se naglo bliža

Božično novoletni prazniki se na naglo bližajo in mislim, da se prav nič ne motim, če rečem, da je to za nas, katere rade ustvarjamo najbolj delaven čas v letu. Pripraviti želimo kar čim več voščilnic, zase, za svoje drage in po možnosti še katero za izven, majhne pozornosti iz naših delavnic se kar vrstijo in vsako leto znova ugotavljamo, da smo se dela lotile malo prepozno, da nam ne bo uspelo narediti vsega kar smo si zamislile ali želele.
Tudi sama sem začela z izdelavo, mislim, da mi tudi letos ne bo uspelo narediti vsega kar sem si zastavila , a se bom potrudila maksimalno. 





    

Motiv zasnežene vasice mi je  zelo všeč, deluje tako spokojno, kar se za bližajoče praznike spodobi, pa tudi nekaterim so umirjene voščilnice bolj všeč in nikakor ne sprejmejo pisanih in bogatih.

Komentarji

  1. Prekrasni radovi, divno!!!

    Veliki pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tale odtis zasnežene vasice je tudi meni zelo všeč. Ti si ga krasno pobarvala in nastali sta čudoviti voščilnici.

    OdgovoriIzbriši
  3. Elegantne voščilnice z tudi meni lepim motivom.

    OdgovoriIzbriši
  4. Lep motiv ni kaj in taki motivi me vedno spomnijo na spokonjnost ob sneženju.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ojej, kako bo potem uspelo nam ki še niti začele nismo. Lepe voščilnice so nastale v tvoji delavnici.

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasna elegantna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ko se vse umiri in zunaj zapadejo prve snežinke, v kaminu nežno prasketa ogenj... na to me spominja ta motiv. Lepo, nežno in toplo.

    OdgovoriIzbriši
  8. Lepo!Tale vasica tudi mene čaka na mizi:) Jaz pa čakam voljo:(:(

    OdgovoriIzbriši
  9. Krasni sta, zelo sta mi všeč. Res umirjeno delujeta :)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar