Prva praznična

Pa je res že skrajni čas, da začnem svojo praznično proizvodnjo.Dekleta so se že z polno paro zapodile v delo, jaz pa še kar odlašam, vem da moram, a spet čakam na zadnji trenutek.



V tek me je pognala objava na Manuelinem blogu, izdelala je voščilnico za izziv Wiff of joy kjer zahtevajo postavitev katero sem uporabila, miškota mi je že prejšnjo zimo poslala Alenka, pa sem imela takrat novoletne voščilnice že narejene in zato je prišel na vrsto šele letos.
Papirčki so zopet iz zaloge, božično zvezdo sem zrezala s novimi Mariane design nožki,tudi zvezdice imam že dolgo narezane in sedaj samo praznem zaloge.


 Z prvo praznično voščilnico se prijavljam na kar nekaj tujih izzivov:
 1. Wiff of joy-- kjer zahtevajo postavitev
 2.Hanna and Friends-- kjer zahtevajo božični odtis, zvezdice, snežinke.........
 3.Anyting goes--Božič prihaja zgodaj
 4. Christmas cards callenge--Božična voščilnica, najljubši božični film

Komentarji

  1. So cute, love the little mouse! Thanks for joining us for this weeks Christmas Card Challenge!

    OdgovoriIzbriši
  2. Oh, this is fantastic! I just love Henry Mouse! Thanks for joining us a Sparkle's Christmas Card Challenge!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja tele miškoti so tudi meni zelo zelo všeč!
    Čestitka pa je čudovita :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Tudi moja želja je bila, začeti z božično proizvodnjo pred tremi tedni, ampak res je bila samo želja :) Bo treba zavihat rokave in tvoja otvoritvena je super.

    OdgovoriIzbriši
  5. prekrasan ti je i presladak taj mali mišić!

    Ugodan vikend ti želim.

    OdgovoriIzbriši
  6. Wow, so wonderful!!!

    Thanks for joining us this week at Hanna and Friends.

    Xoxo,
    Nicole

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovita čestitka, Lili! ♥ Mišek je pa tudi meni zelo všeč. :)

    Hvala, ker si nam se pridružila na Whiff of Joy izzivu ter pri Hanna & Friends. :) Upam, da te bom tudi v prihodnje videla med sodelujočimi. :)

    Lepo se imej,
    ⓂⒶⓃⓊⒺⓁⒶ

    OdgovoriIzbriši
  8. Wow, this is fantastic! Your coloring is simply perfect!

    Thanks for joining us at Hanna & Friends.

    Hugs, Kiki

    OdgovoriIzbriši
  9. Čeprav je prva letos, zagotovo pa ni zadnja in se že prav veselim vseh novitet, ki nam jih boš pokazala v prihodnosti ...

    OdgovoriIzbriši
  10. Joj, že kar vidim, kako bom letos zopet v zadnjem trenutku delala voščilnice.

    Pridna si, ker si začela zgodaj. Zelo kjut je!

    OdgovoriIzbriši
  11. kako dobra postavitev... in barve, prav prepričljivo prazničen vtis... pa majčkeno navihana. dopade se mi, zelo dopade.

    OdgovoriIzbriši
  12. Hi Lilly :)
    What an amazing looking christmas card, makes me so happy and Henri is coloured up to perfection :) Love the traditional colours too :)

    Thank´s for joining us at WOJ Challenges :)
    Hugs!

    OdgovoriIzbriši
  13. What a beautiful christmas card! Love the traditional colors and that big poinsettia!

    Thanks for joining our sketch challenge at Whiff Of Joy Challenge!

    Hugs,
    Kathrin aka Kruemel

    OdgovoriIzbriši
  14. ♥ ♥ ♥ lepa :) bo pa treba kar pohitet s prazničnimi ... november je že za vogalom :))

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar