Ponvice in čips

Najbrž vam naslov ne pove prav veliko, pa naj vam razložim za kaj gre.
V nedeljo smo se zbrale pri sosedi, naša kofetarska družba  se pri njej redno srečujemo, včasih samo sedimo, kofetkamo in se do onemoglosti nasmejemo, včasih pa se nam zdi, da bi bilo dobro tudi kaj ustvarjati, saj smo vendar punce katere rade ustvarjajo.Tokrat smo se dobile  že dopoldne, ker je popoldne za ustvarjanje in smejanje prekratko. Jana nam je pokazala kako se naredijo prav posebni obeski iz fima, me smo jih poimenovale ponvice, v originalu pa se jim pravi Moon dance .


Moja ponvica
.
in naši izdelki skupaj




Med mečkanjem je nastalo kar nekaj ostankov in iz njih sva z Urško naredili čips, da ne bo pomote fimo čips, zvečer sem doma sestavila verižico, najprej sem hotela imeti zapestnico, a ker jih premalokrat nosim, sem se premislila.





 A se tu zgodbica še ne konča, že pred slabim letom me je na enem od naših druženj Nunca prosila, če bi ji spletla kapo, tako rjavo z rožico in v nedeljo sem ji jo končno dostavila, je bil že zadnji čas saj je zunaj
 vsak dan hladneje.



Komentarji

  1. Preslatki radovi Lili!!!
    Jako lijepo, bravoo!

    Puno pozdrava iz kišne Rijeke.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ponvice in čips so uspeli!
    Kapa, pa je mega!!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Pridna ♥ ♥ ♥ pa še rokoforčke si ji naredila ♥ ♥ ♥

    OdgovoriIzbriši
  4. Na takle kofetek se pa takoj povabim zraven :-) Super ste ustvarjale!

    OdgovoriIzbriši
  5. O tale kofetek je bil pa zabavno in kreativno druženje. Se ne bi branila prisesti:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja, pridne ste bile :) Ponvice in čips so super uspele!

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja, super pridne ste bile in naredile lepe izdelke ... jaz sem pa samo čvekala :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Upam, da še kdaj ponovimo, da ne bomo vedno samo čvekale. :)

    Super ste!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar